اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

تهدیدات نرم با ابزار فرهنگی باورها را نشانه گرفته است

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه گفت: در تهدید نرم از ابزار فرهنگی و با هدف تأثیرگذاری بر ذهن‌ها و باورها استفاده می‌شود و در این بین بیشترین هجمه به سمت اعتقادات و به ‌خصوص نسل جوان می‌باشد.

تهدیدات نرم با ابزار فرهنگی باورها را نشانه گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید ناصر رضایی در حاشیه صبحگاه مشترک نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه با تبریک هفته نیروی انتظامی به پرسنل نیروی انتظامی اظهار داشت: اگر امروز ما در کشوری امن زندگی می‌کنیم به میمنت و با تلاش سرو قامتان نیروی انتظامی است.

فرماندار کهگیلویه با تقدیر از زحمات بی‌شائبه افسران و درجه‌داران نیروی انتظامی این شهرستان ابراز داشت: تعهد و ولایت‌مداری پرسنل نیروی انتظامی کهگیلویه با امنیت به وجود آمده و به خوبی لمس می‌شود و قطعا مردم ما قدردان تلاش نیروی انتظامی خواهند بود.

وی با بیان اینکه امنیت مهم‌ترین و بارزترین بازخورد نیروی انتظامی است، خاطرنشان کرد: در احادیث و روایات ما به امنیت توجه ویژه و خاص شده است.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه متفاوت شدن نگاه به مقوله امنیت در دنیای کنونی را یکی از مسائل مهم در بحث امنیت دانست و بیان داشت: نگاه به امنیت نسبت به سال‌های گذشته تغییرات فراوانی کرده و همین امر می‌طلبد که نیروهای نظامی و به خصوص نیروهای انتظامی به این بحث توجه بیشتری داشته باشند.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود با برشمردن انواع تهدیداتی که می‌تواند یک جامعه را متزلزل کند بیان داشت: سخت‌ترین نوع تهدید به یک ملت تهدیدات نرم می‌باشند.

وی افزود: در تهدید نرم از ابزار فرهنگی و با هدف تأثیرگذاری بر ذهن‌ها و باورها استفاده می‌شود و در این بین بیشترین هجمه به سمت اعتقادات و به ‌خصوص نسل جوان است.

رضایی تصریح کرد: تهدید نرم را می‌توان مجموعه‌ای از اقدامات دانست که موجب تغییر و دگرگونی در هویت فرهنگی و الگوهای رفتاری مورد قبول یک نظام سیاسی می‌شود.

فرماندار کهگیلویه مهم‌ترین راهبرد نظام جمهوری اسلامی را رسیدن به امنیت پایدار عنوان کرد و افزود: ما امروز شاهدیم که علی‌رغم سنگ‌اندازی‌های فراوانی که دشمنان این مرز و بوم برای اخلال در امنیت کشور به راه انداخته‌اند کشور عزیز ما امن‌ترین کشور منطقه است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول