اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار ‌اثباتی:

تهدیدهای دشمنان چند لایه شده است/باید تابع پرچم مرجعیت فرهنگی باشیم

خبرگزاری فارس: ‌معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین ‌با اشاره به تهدیدات دشمان در حوزه جنگ نرم گفت: تهدیدات دشمنان چند لایه شده است و باید تابع پرچم مرجعیت فرهنگی باشیم.

تهدیدهای دشمنان چند لایه شده است/باید تابع پرچم مرجعیت فرهنگی باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، با حضور معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین و عضو مجلس خبرگان رهبری همایش سراسر مسئولان فرهنگی سپاه در مشهد مقدس پایان یافت.

سردار بهروز اثباتی ظهر امروز در آیین اختتامیه این همایش با اشاره به تهدیدات نرم دشمنان نظام اظهار کرد: امروز حوزه تهدید در نظام جمهوری اسلامی ایران تهدید فراگیر و به گونه‌ای تهدیدات نرم است که خود در لایه‌های متفاوتی ایجاد مسئولیت می‌کند؛ محیط فرهنگی، محیط هنری، ارتباطات، محیط تبلیغات تخصصی به معنای امروزی و محیط جنگ نرم از جمله لایه‌های تهدیدات است که ما در این لایه‌ها وظیفه و مسئولیت داریم.

وی با اشاره به تحریم‌های دشمنان افزود: امروز به واقع در محاصره‌های بزرگ اقتصادی و تکنولوژی هستیم و دشمنان همه امکانات را تحریم کردند بنابراین نیازمند تغییر مدیریت هستیم.

معاون فرهنگی اجتماعی بسیج مستضعفین با بیان اینکه مدیریت فرهنگی تحول‌پذیر است، خاطر نشان کرد: تحول در فرهنگ امری ذاتی است، از طرفی باید توجه داشت که ماهیت فرهنگی باید تابع پرچم مرجعیت فرهنگی باشد.

وی تصریح کرد: امروز مراجع تقلید مرجع مدیریت تحول فرهنگی هستند و ما باید افتخار کنیم که پای درس‌ها و کلاس‌های مراجع تقلید می‌نشینیم، باید افتخار کنیم که بزرگترین مرجع تقلید حضرت امام(ره) است.

اثباتی در ادامه با بیان اینکه تحول فرهنگی طولانی مدت است، اظهار کرد: زمانی که حضرت امام(ره) پرچم قیام را بلند کردند دیدیم که برخی انقلاب اسلامی را باور نداشتند درحالی که امام در مقابل فرمود از نوزاد در گهواره هم مجاهد می‌سازم، دیدیم که 17 سال بعد از آن بزرگترین ارتش دنیا به ایران حمله کرد و همان مجاهدان پرورش یافته حضرت امام آن را شکست داد.

وی در ادامه با تشریح ساخت فرهنگی و ساختار فرهنگی به تجزیه و تحلیل شرایط موجود فرهنگی پرداخت و علل بسیاری از نابسامانی‌های موجود را در نبود خط قرمز انقلابی در ساختار‌ها و ساخت‌های فرهنگی کشور دانست و افزود: واقعا نمی‌دانم چه طور امروز بازیگر تئاتری که دلش با مقام معظم رهبری نیست می‌تواند بازیگری کند یا نویسنده کتابی که عشق به شهادت ندارد چه طور در جشنواره دفاع مقدس رتبه کسب می‌کند؟

معاون فرهنگی اجتماعی بسیج مستضعفین در خاتمه با بیان اینکه باید همواره در مقابل تهدیدات فرهنگی دشمنان نظام بایستیم، یادآور شد: مسئولان فرهنگی اجتماعی سپاه در حوزه مقابله با جنگ نرم وظیفه و مسئولیت جدی دارند چرا که امروز بخشی از خاکریز‌های دفاعی فرهنگی انقلاب شکسته شده است بنابراین مسئولیت آنها در این حوزه بسیار جدی و تاثیرگذار است.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول