اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد محمودآباد خبر داد

برخورد جدی با تخلفات فرهنگی در محمودآباد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد گفت: با تخلفات فرهنگی در سطح شهرستان برخورد جدی می‌شود.

برخورد جدی با تخلفات فرهنگی در محمودآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، سومین جلسه کمیته مبارزه با تخلفات فرهنگی صبح امروز در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

حمیدرضا کوزه‌گر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد در ابتدای این جلسه با محکوم کردن اهانت استکبار به ویژه آمریکا و اسرائیل غاصب به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام و با اشاره به مصادیق تخلفات فرهنگی از جمله اکران غیرمجاز تابلوهای تبلیغاتی، استفاده از القاب و عناوین بیگانه، مقابله با تخلفات فرهنگی خواستار مساعدت همه دستگاه‌ها برای مقابله با این تخلفات شد.

کوزه‌گر با اشاره به اینکه در جلسه گذشته، تشکیل کمیته بازرسی به تصویب رسید و کار خود را از ابتدای سال با حضور سرزده در سطح شهر آغاز کرد، تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این کمیته هم به صورت ماهانه وهم به صورت فوق العاده برای مقابله با مظاهر و مصادیق تخلفات فرهنگی اقدام می‌کند.

وی تشکیل تیم بازرسی برای بازدید از اماکن عمومی شهرستان در قالب کمیته مبارزه با تخلفات فرهنگی با حضور نمایندگان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اماکن نیروی انتظامی، شهرداری، مجمع امور صنفی را از جمله اقدامات آینده این کمیته دانست و افزود: ‌برخورد با متخلفان امور تبلیغاتی و کانون‌های تبلیغاتی که مجوز تابلوهای تبلیغاتی را در سطح شهرستان اخذ نکردند و امحای اکران‌های غیرمجاز تبلیغاتی از جمله کارهای تیم بازرسی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد، معرفی کانون‌هایی که دارای مجوز ساخت سازه‌های تبلیغاتی اعم از پل عابر پیاده، بیلبورد و قرارداد اکران در سطح شهرستان دارند توسط شهرداری به این اداره را مهم‌ترین خواسته کمیته مبارزه با تخلفات فرهنگی عنوان کرد.

کوزه‌گر همچنین پیگیری وضعیت پایلوت‌های تبلیغاتی مراکز عرضه سوخت و جمع‌آوری تبلیغات غیرمجاز در این مکان‌ها و یا پیگیری متصدیان پمپ‌های بنزین و گاز برای اخذ مجوزهای تبلیغاتی با مساعدت مدیر پخش فرآورده‌های نفتی و برگزاری جلسه در این باره را از برنامه‌های آینده این کمیته دانست و افزود: همکاری و تعامل مجمع امور صنفی با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای برخورد با تخلفات فرهنگی در سطح صنوف وابسته شهرستان، ضروری است.

وی از حضور کارشناس امور فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در جلسات ماهانه اصناف خبر داد و متذکر شد: این اقدام برای تبیین و تشریح قوانین و مقررات امور تبلیغات القاب و عناوین و مظاهر فرهنگ غرب و بیگانه صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول