اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پزشکی استان مرکزی:

حضور مربیان در کلاس‌های آموزشی ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پزشکی استان مرکزی از حضور نیافتن مربیان رشته‌های مختلف ورزشی در کلاس‌های آموزشی به شدت انتقاد کرد.

حضور مربیان در کلاس‌های آموزشی ضروری است

ناصر عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: هیئت پزشکی استان مرکزی در راستای وظایف خود هر ساله کلاس‌های مختلف ورزشی ویژه مربیان را برگزار می‌کند، اما متاسفانه استقبال مربیان از این کلاس‌ها بسیار کمرنگ است.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون چند کلاس آموزشی به عناوین اعتماد به نفس، اضطراب، اعتماد به نفس در ورزش و کاهش وزن از دید روان‌شناسی توسط این هیئت برگزار شده که با استقبال بسیار کمرنگ مربیان مواجه شده است.

رئیس هیئت پزشکی استان مرکزی گفت: هیئت پزشکی استان از طریق ارسال پیامک برنامه این کلاس‌ها را به تمام مربیان اطلاع‌رسانی می‌کند و مربیان برای به‌روزرسانی دانش خود باید در این کلاس‌ها شرکت کنند.

عزیزی با اشاره به اهمیت برگزاری این کلاس‌ها افزود: این کلاس‌ها بیشتر جنبه روانشناختی دارد و از آنجا که ارتباط مربی با ورزشکار یک ارتباط روحی نیز محسوب می‌شود، آشنایی با این مسائل می‌تواند در برقراری ارتباط عاطفی بین ورزشکار و مربی مؤثر واقع شود که نتیجه آن کسب موفقیت در عرصه‌های مختلف ورزشی است.

وی ادامه داد: همچنین امسال دو کلاس بسیار مهم با عنوان آشنایی با کمک‌های اولیه و مکمل‌ها و مواد نیروزا توسط این هیئت برگزار شد که متاسفانه با استقبال کمرنگ مربیان و ورزشکاران همراه شد.

رئیس هیئت پزشکی استان مرکزی در ادامه از برگزاری یک دوره کلاس آموزشی به عنوان پرخاشگری چیست از دیدگاه روانشناسان خبر داد و بیان کرد: این کلاس آموزشی از دهم تا دوازدهم ماه جاری در دفتر هیئت پزشکی استان برگزار می‌شود که انتظار می‌رود مربیان در این کلاس حضور یابند.

عزیزی از صدور کارت بیمه ورزشی برای 56 هزار نفر از ورزشکاران استان در نیمه نخست امسال خبر داد و افزود: از این تعداد 30 درصد مربوط به بانوان و 70 درصد مربوط به آقایان است.

وی با اشاره به راه‌اندازی سالن آموزش هیئت پزشکی گفت: این سالن با بهترین تجهیزات و امکانات راه‌اندازی شده و آماده ارائه خدمات به رشته‌های مختلف ورزشی است که می‌طلبد مربیان از امکانات این سالن نهایت بهره را ببرند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول