اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پزشکی ورزشی گلستان:

هیئت پزشکی ورزشی گلستان در رده 10 استان برتر قرار دارد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پزشکی ورزشی گلستان گفت: هیئت پزشکی ورزشی گلستان در رده 10 استان برتر کشور قرار دارد.

هیئت پزشکی ورزشی گلستان در رده 10 استان برتر قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علی‎اصغر آیت‎اللهی عصر امروز در جلسه اعضای هیئت پزشکی ورزشی گلستان با بیان اینکه در سال گذشته این هیئت عملکرد قابل قبولی در بین استان‎های دیگر داشته است اظهار داشت: یکی از موفقیت‎های این هیئت کسب رتبه برتر روابط‎ عمومی‎های هیئت پزشکی ورزشی گلستان در بین 32 استان کشور در نیمه نخست سال 1390 بوده است.

وی افزود: همچنین در کمیته برگزاری مسابقات گلستان هم در رده سه استان برتر برای نظارت کمی و کیفی مسابقات هشت استان برگزیده شده است.

آیت‎اللهی با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش کمیته درمان این هیئت اذعان داشت: در سال 1390 بالغ بر 81 هزار و 830 نفر از ورزشکاران استان زیرپوشش بیمه خدمات درمانی قرار گرفتند که از این تعداد 59 هزار و 976 نفر را آقایان و 21 هزار و 854 نفر را بانوان تشکیل می‌دادند.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی گلستان خاطر نشان کرد: در رتبه‎بندی شهرستان‎ها گرگان با 25 هزار و 463 نفر ورزشکار بیمه شده در رتبه اول استان قرار گرفته و پس از آن شهرهای گنبدکاووس و آزادشهر به ترتیب توانسته‎اند رتبه‎های بعدی را به خود اختصاص دهند.

وی افزود: در سال 1390 استان گلستان 370 نفر ورزشکار مصدوم در رشته‎های مختلف داشته است که از این تعداد 326 نفر را آقایان و 44 نفر را بانوان تشکیل می‎دهند.

آیت‎اللهی با بیان اینکه بیشترین ورزشکاران مصدوم در رشته ورزشی فوتبال بوده‎اند تصریح کرد: در رشته ورزشی فوتبال 136 نفر، 30 نفر والیبال و 23 نفر مصدوم در فوتسال بیشترین ورزشکاران مصدوم را به خود اختصاص داده‎اند.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی گلستان اظهار داشت: با توجه به اینکه مدت زیادی از تشکیل این هیئت در استان گلستان نمی‎گذرد اما توانسته به پیشرفت‎های خوبی دست پیدا کند و در ارزیابی فدراسیون پزشکی ورزشی گلستان در رده 10 استان برتر قرار دارد که نشان‎‎دهنده این است که ظرفیت و پتانسیل کار در این استان فراهم است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول