اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت پزشکی‌ ورزشی گیلان خبر داد

صدور بیش از یک‌هزار گواهی سلامت بانوان ورزشکار گیلان

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت پزشکی ‌ورزشی گیلان گفت: برای یک‌هزار و 280 بانوی ورزشکار گیلانی گواهی سلامت صادر شد.

صدور بیش از یک‌هزار گواهی سلامت بانوان ورزشکار گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مریم اسدی در جلسه هیئت پزشکی‌ ورزشی و در جمع بانوان ورزشکار استان اظهار داشت: تعداد بانوان مراجعه کننده به درمانگاه هیئت پزشکی ‌ورزشی استان نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی افزود: از ابتدای فروردین تاکنون یک‌هزار و 500 بانوی گیلانی در بخش درمانی هیئت ویزیت شده‌اند و برای یک‌هزار و 280 نفر از این بانوان گواهی سلامت صادر شده و بقیه نیز از خدمات ارتوپدی، فیزیوتراپی، تغذیه، روان‌شناسی و دندانپزشکی بهره‌مند شدند.

نایب رئیس هیئت پزشکی ورزشی گیلان با اشاره به اینکه 80 نفر ورزشکار گیلانی از خدمات فیزیوتراپی هیئت پزشکی‌ ورزشی استان بهره‌مند شدند، عنوان کرد: از ابتدای فروردین تا پایان خرداد سال جاری تعداد 80 نفر از ورزشکاران این استان که 30 نفر از آنها را بانوان و 50 نفر را آقایان تشکیل داده‌ بودند از خدمات فیزیوتراپی بهره‌مند شدند.

وی یادآور شد: حدود یک‌هزار جلسه فیزیوتراپی شامل 600 جلسه آقایان و 400 جلسه بانوان توسط هیئت مذکور به ورزشکاران ارائه شد.

اسدی، از پذیرش 2 هزار ورزشکار در هیئت پزشکی ‌ورزشی گیلان خبر داد و گفت: با توجه به استقبال چشمگیر ورزشکاران از بخش‌های درمانی هیئت در بررسی‌های انجام شده سه ماهه نخست امسال در این هیئت بالغ بر حدود 2 هزار ورزشکار در مرکز پزشکی ورزشی استان پذیرش شدند.

نایب رئیس هیئت پزشکی ورزشی گیلان، خدمات هیئت پزشکی ورزشی استان را شامل تغذیه، فیزیوتراپی، ارتوپدی، دندانپزشکی، کارت سلامت و... عنوان کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در بررسی‌های انجام شده از باشگاه‌ها و بخش‌های درمانی هیئت در سال گذشته نسبت به سال 89، میزان آسیب‌دیدگی ورزشکاران کاهش یافته است.

به گفته وی، هیئت مذکور در بخش آموزش و درمان تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا هر ساله میزان ورزشکاران آسیب‌دیده کاهش یابد. 

اسدی، در پایان از برگزاری سومین دوره آموزشی آسیب‌دیدگی ورزشی در 29 تیر جاری خبر داد و متذکر شد: تنها کسانی می‌توانند در این دوره آموزشی شرکت کنند که در دوره‌های گذشته حضور داشته‌اند.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول