اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت پزشکی ورزشی مازندران خبر داد

پرداخت 200 میلیون تومان هزینه درمان ورزشکاران مازندرانی

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت پزشکی ورزشی مازندران گفت: در سال گذشته، 200 میلیون تومان برای هزینه درمان ورزشکاران مازندرانی پرداخت شده است.

پرداخت 200 میلیون تومان هزینه درمان ورزشکاران مازندرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محمدرضا رشیدی صبح امروز در آیین راه‌اندازی مرکز معاینات هیئت پزشکی ورزشی مازندران با بیان اینکه شهرستان آمل که یکی از قطب‌های ورزشی مازندران محسوب می‌شود نیاز به این مرکز داشت، گفت: این مرکز دومین مرکز معاینات ورزشکاران مازندرانی است.

این مسئول با اشاره به اینکه امکانات مرکز معاینات ساری به اندازه فدراسیون است، عنوان کرد: امیدواریم با اعتبارات استانی و کشوری مرکز آمل را نیز گسترش داده و آن را تجهیز کنیم.

به گفته وی تجهیز این مرکز می‌تواند آن را به مرکز معاینات غرب استان مازندران ارتقا دهد.

رشیدی با تاکید بر اینکه با راه‌اندازی این مرکز هزینه‌های درمانی ورزشکاران به یک چهارم تقلیل می‌یابد، تصریح کرد: کارهای اولیه پزشکی، تعیین گواهی سلامت و فیزیوتراپی از اقداماتی است که ورزشکاران در این مراکز به آن نیاز دارند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 200 میلیون تومان هزینه‌های درمانی ورزشکاران استان پرداخت شده، یادآور شد: با توجه به اینکه بسیاری از نیازهای جراحی ورزشکاران را به تهران انتقال می‌دهیم این هزینه‌های می‌تواند میزان پرداختی‌ها افزایش دهد.

دبیر هیئت پزشکی ورزشی مازندران با اشاره به اینکه با وجود این میزان هزینه‌کرد هنوز هم بسیاری ورزشکاران از عملکرد بیمه ورزشی راضی نیستند، گفت: باید ورزشکاران بدانند در زمان مصدومیت به چه مراکزی مراجعه می‌کنند و پرونده‌های اداری خود را نیز بتوانند برای دریافت هزینه‌ها به خوبی تنظیم کنند.

وی با اعلام اینکه امیدواریم بتوانیم مرکز معاینات غرب مازندران را نیز راه‌اندازی کنیم، اذعان داشت: این مراکز باید بتوانند فیزیوتراپی و جراحی‌‌های کوچک را نیز در شهرستان‌ها انجام دهند.

انتهای‌ پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول