اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پزشکی ورزشی آبادان خبر داد

برگزاری کلاس حرکات اصلاحی در آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پزشکی ورزشی آبادان از برگزاری کلاس حرکات اصلاحی در زمینه بالا بردن سطح ایمنی و سلامت ورزشکاران توسط این هیئت در منطقه خبر داد.

برگزاری کلاس حرکات اصلاحی در آبادان

محمد خاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: برگزاری کلاس‌های تئوری و عملی در زمینه بالا بردن سطح ایمنی و سلامت ورزشکاران یکی از دغدغه‌های فدراسیون پزشکی ورزشی بوده که در این راستا اقدامات مطلوب و مؤثری را در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه این هیئت در راستای خدمت به ورزشکاران آبادانی از هیچ تلاشی فروگذار نیست، افزود: در همین راستا هیئت پزشکی ورزشی آبادان با برگزاری کلاس‌هایی از این دست، سعی در بالا بردن سطح علمی مربیان و فعالان عرصه ورزش دارد. 

رئیس هیئت پزشکی ورزشی آبادان در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به نیاز مبرم ورزشکاران به بیمه ورزشی تصریح کرد: تنها منبع آمار ورزشکاران یک شهر تعداد بیمه شدگان ورزشی آن شهر است و با توجه به صدور 9 هزار بیمه ورزشی در کمتر از چهار ماهه نخست امسال، رشد قابل توجهی نسبت به سال گذشته داشتیم.

وی با اشاره به اینکه رشد قابل توجهی در آمار بیمه ورزشی در سال 91 داشته‌ایم، گفت: آمار کارت‌های بیمه صادر شده در شش ماهه اول سال پیش را حدود 6 هزار کارت عنوان کرد.

خاتمی همچنین از نظارت ناظران هیئت‌هایش بر اماکن ورزشی خبر داد و افزود: با توجه به آغاز فصل تابستان و هجوم جوانان به اماکن ورزشی، ما نظارت خود را بر این اماکن بیشتر و دقیق‌تر از قبل دنبال کرده و از کوچکترین موارد غیرقانونی گذشت نمی‌کنیم.

وی از خانواده‌ها و جوانان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه مشکل و موارد خلاف قانون در محیط ورزشی، مراتب را به اداره ورزش و جوانان و هیئت پزشکی ورزشی اطلاع دهند.

این مسئول از فعالان در رشته‌های بدنسازی خواست از گرفتن برنامه‌های غذایی که در آن استفاده از مکمل‌های غیرمجاز توصیه می‌شود، خودداری کنند و در صورت مشاهده اینگونه تجویزها، هیئت پزشکی ورزشی را در جریان امر قرار دهند.

وی در پایان با اشاره به زمان و مکان برگزاری این دوره از کلاس‌های آموزشی در شهرستان اظهار کرد: کلاس حرکات اصلاحی روز جمعه برابر با سی‌ام همین ماه، ساعت 16 در محل تالار آموزش مجموعه ورزشی دهداری آبادان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول