اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان:

نخستین نشریه اختصاصی تغذیه ورزشی در اصفهان منتشر می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان گفت: نخستین نشریه اختصاصی تغذیه ورزشی با نمایه علمی ISI در اصفهان منتشر می‌شود.

نخستین نشریه اختصاصی تغذیه ورزشی در اصفهان منتشر می‌شود

پویا دانشور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در راستای تعاملات و همکاری‌های بسیار نزدیک دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به ویژه دانشکده تربیت بدنی، مرکز تحقیقات امنیت غذایی و انجمن علمی تغذیه ورزشی اصفهان با هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان از سال 1390 انگیزه تهیه و چاپ یک مجله علمی با عنوان تخصصی تغذیه ورزشی در اصفهان شکل گرفت.

وی تصریح کرد: پس از جلسات متعدد مشترک بالاخره طرح پیشنهادی این نشریه توسط گروهی با مدیریت رضا غیاثوند عضو هیئت علمی و معاون آموزش دانشکده تغذیه اصفهان که در عین حال مسئول کمیته تغذیه هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان نیز است تهیه و به مراجع ذی‌ربط و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ارائه شد.

دبیر هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان ادامه داد: این طرح پس از تصویب در مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی به وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ارائه شد و هم اکنون آخرین مراحل اخذ مجوز را طی می‌کند.

این مسئول همچنین از برگزاری سمینار روانشناسی ورزشی ویژه مربیان رشته‌های اسکیت و اسکی اصفهان به صورت مشترک توسط هیئت‌های اسکیت و پزشکی ورزشی خبر داد و افزود: این سمینار در محل تالار اجتماعات پایگاه ورزش قهرمانی اصفهان برگزار شد.

دانشور ادامه داد: این سمینار با استقبال خوب شرکت‌کنندگان مواجه و در قالب سخنرانی در گروه‌های کوچک و بحث گروهی برگزار شد.

وی تاکید کرد: با توجه به مشارکت گروهی شرکت‌کنندگان، مباحث مطروح بسیار مورد توجه آنها قرار گرفت و نکته قابل توجه این بود که از طرف واحد آموزش اداره کل ورزش و جوانان ارزشیابی این دوره از طریق فرم‌های نظرسنجی انجام شد که بر اساس نتایج حاصله 97 درصد شرکت‌کنندگان از این دوره رضایت عالی داشتند.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول