اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نهضت سوادآموزی اندیمشک خبر داد

برگزاری جشن پایان بی‌سوادی در اندیمشک

خبرگزاری فارس: رئیس اداره نهضت سوادآموزی اندیمشک از برگزاری جشن پایان بی‌سوادی در این شهرستان خبر داد و گفت: اندیمشک در ریشه‌کن کردن بی‌سوادی در خوزستان جایگاه مناسبی دارد.

برگزاری جشن پایان بی‌سوادی در اندیمشک

علی دوامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار داشت: طرح تکمیلی و دوره تحکیم سواد آموزی در این شهرستان برای بیش از 2 هزار و 800 نفر در حال برگزاری است.

وی افزود: این تعداد سوادآموز در قالب آموزش‌های کلاسی و طرح فرد به فرد تا پایان سال جاری به جرگه باسوادان خواهند پیوست.

رئیس اداره نهضت سوادآموزی اندیمشک نهضت سواد آموزی را از یادگاران امام خمینی(ره) در کشور دانست و خاطرنشان کرد: این میراث گرانسنگ امام راحل توانسته تراز جمهوری اسلامی را در عرصه علم اندوزی به جایگاه والایی برساند و اکنون نیز شاهد جشن پایان بی‌سوادی در اقصی نقاط کشور هستیم. 

دوامی تأکید کرد: باسواد شدن یک نفر باعث تغییر نگرش‌های وی در زندگی و جامعه می‌شود و به این دلیل اسلام بارها بر سواد آموزی در جامعه تأکید کرده است.

وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح فرد به فرد برای ریشه کنی بی‌سوادی در اندیمشک افزود: برای اجرا شدن سریع‌تر طرح فرد به فرد، از همه افرادی که حداقل دارای مدرک دیپلم هستند دعوت می‌شود در راستای تحقق فرمان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و همچنین برای از بین بردن بی‌سوادی به این طرح لبیک گفته و به اداره نهضت سوادآموزی یا مکتب القرآن شهرستان مراجعه کنند.

انتهای پیام/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول