اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال 92 صورت می‌گیرد

عزم جدی برای ریشه‌کنی بی‌سوادی در کرمان

خبرگزاری فارس: معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از عزم آموزش و پرورش برای ریشه‌کنی بی‌سوادی در سال 92 در کرمان خبر داد و گفت: این امر در صورتی میسر است که همه نهادها و مسئولان همکاری لازم را داشته باشند.

عزم جدی برای ریشه‌کنی بی‌سوادی در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر، محمدحسین حسینی‌صادق صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نرماشیر اظهار داشت: منویات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری از بخش‌های مهم سند تحول بنیادین است.

وی افزود: از آن جا که اجرای دقیق سند تحول بنیادین از خواسته‌های مقام معظم رهبری است، همیاری و همراهی همه مسئولان در راستای این مهم ضروری است.

حسینی‌صادق تعلیم و تربیت را از ارکان اصلی نظام دانست و بیان داشت: در نهضت سوادآموزی هدف فقط خواندن و نوشتن فرد نیست بلکه هدف اصلی ارتقای سطح فرهنگی جامعه است.

وی تصریح کرد: میزان با سوادی افراد یکی از شاخص‌های پیشرفت یک کشور در عرصه بین‌المللی است و همگان باید در ارتقای این شاخص سهیم باشند.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از عزم آموزش و پرورش برای ریشه‌کنی بی‌سوادی در سال 92 در استان کرمان خبر داد و افزود: این امر در صورتی میسر است که همه نهادها و مسئولان همکاری لازم را داشته باشند.

محمود سام‌نژاد فرماندار نرماشیر نیز با اشاره به این فرمایش حضرت امام  (ره) که نهضت سوادآموزی یک تکلیف الهی و شرعی است، گفت: تلاش در راستای نهضت سوادآموزی از دو منظر ولایت‌مداری و تکلیف شرعی اهمیت بالایی دارد.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول