اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران:

آمریکا برجسته‌ترین دشمن انقلاب اسلامی ایران است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران آمریکا را برجسته‌ترین دشمن ایران برشمرد و گفت: کشور ما در تمام دنیا به استکبارستیزی شهره است و هیچ کشوری جرأت تجاوز و تعرض به این خطه شهیدپرور را ندارد.

آمریکا برجسته‌ترین دشمن انقلاب اسلامی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، شامگاه شنبه همایش فرماندهان و مدیران نظامی شهرستان ری با حضور مسئولان نظامی و انتظامی و مدیران ادارات و نهادها برگزار شد.

غلامرضا بوربور با اشاره به توطئه دشمنان در تمام ادوار و اعصار علیه نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: در هشت سال جنگ تحمیلی تمام دنیا علیه میهن عزیز ما بسیج شده بودند و می‌خواستند ایران اسلامی را در برابر استکبار به زانو دربیاورند به همین جهت همه آنها یکپارچه عراق را حمایت می‌کردند.

جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران عنوان کرد: رزمندگان ما در جبهه‌های حق علیه باطل شجاعانه جنگیدند و هر آنچه را که داشتند، فدا کردند تا ذره‌ای از خاک ایران به دست بیگانگان نیفتد و بتوانند به فرامین امام راحل جامه عمل بپوشانند.

وی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات و سختی‌هایی که خانواده‌ شهدا و جانبازان چه در دفاع مقدس و چه بعد از آن متحمل شده‌اند، افزود: تمام اقتدار ملت ایران را مدیون شهدا هستیم و در حال حاضر باید قدردان و سپاسگزار خانواده آنها باشیم که با فداکاری بسیار فرزندان خود را راهی جبهه‌ها می‌کردند.

بوربور با تاکید بر اهمیت دشمن‌شناسی در عصر حاضر اذعان کرد: برای بهتر عمل کردن در مقابل دشمنان ابتدا باید به دشمن‌شناسی درست و حقیقی دست یابیم و بعد با افزایش بصیرت مردم به‌ ویژه نسل جوان بتوانیم ضربه محکمی را بر استکبار وارد کنیم.

جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران آمریکا را برجسته‌ترین دشمن انقلاب اسلامی ایران برشمرد و بیان کرد: کشور عزیز ما در تمام دنیا به استکبارستیزی و عدالت‌طلبی شهره است و هیچ کشوری جرأت تجاوز و تعرض به این خطه شهیدپرور را ندارد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول