اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور بیداری دانش‌آموزان و طلاب صورت گرفت

تجمع اعتراض‌آمیز طلاب اسفراین نسبت به فیلم موهن آمریکایی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسفراین گفت: همزمان با آغاز مدارس، طلاب و روحانیون اسفراین نسبت به پخش فیلم موهن آمریکایی صهیونیستی اعتراض کردند.

تجمع اعتراض‌آمیز طلاب اسفراین نسبت به فیلم موهن آمریکایی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام مجید بداریه اظهار کرد: این اجتماع اعتراض‌آمیز به منظور بیداری دانش‌آموزان و طلاب نسبت به مقدسات دینی برگزار شد.

وی تصریح کرد: هوشیاری مسلمانان باید جلوی هرگونه فریبکاری و حیله‌های دشمنان را سد کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسفراین افزود: آمریکا و منادیان دروغین آزادی در ادامه دشمنی‌ها و کینه‌توزی‌های خود نسبت به اسلام عزیز دست به هر اقدامی می‌زنند اما ریشه اقدام اخیر و تولید و انتشار فیلم توهین‌آمیز نسبت به رسول مکرم اسلام (ص) را می‌توان در گسترش فزاینده و رو به رشد فرهنگ عظیم اسلام در جهان دانست.

وی اظهار کرد: این عمل زشت که این روزها در جهان شاهد آثار مخرب آن هستیم، از خامی و تعصب سرچشمه می‌گیرد و به سادگی ابزار دست جنگ‌افروزان، نیروها و قدرت‌هایی می‌شود که منافع نامشروع خود را در گسترش نفرت میان ملت‌ها و ادیان الهی آنان می‌بینند.

این تجمع از محل حوزه علمیه برادران آغاز و در محل مسجد جامع بزرگترین پایگاه اتحادی مسلمان پایان یافت.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم هرگونه توهین به مقدسات جامعه اسلامی و مسلمانان از سوی استکبار جهانی و ایادی آنان محکوم شد و معترضان عذرخواهی استکبار جهانی بابت این عمل زشت و ننگین را خواستار شدند.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول