اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگردان آمریکایی:

رسانه مستقلی در آمریکا وجود ندارد

خبرگزاری فارس: کارگردان آمریکایی گفت: اکنون شبکه‌های رسانه‌ای مستقل در آمریکا وجود ندارند، همه محو شده‌اند و صدای ما در حال لگدمال شدن است.

رسانه مستقلی در آمریکا وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسکات فرانک در نشست فیلم‌سازان مستقل جشنواره بین‌المللی مقاومت در کرمان اظهار داشت: من فیلم‌سازی هستم که از غرب آمده‌ام در آمریکا شبکه‌های مستقلی بودند که می‌خواستند اوضاع رسانه‌ای آمریکا را تغییر دهند، اکنون هیچ کدام از این شبکه‌های مستقل وجود ندارند، همه محو شده‌اند و صدای ما در حال لگدمال شدن است.

وی ابراز داشت: اکنون ما را نه تنها خاموش بلکه می‌کشند، پس مسئله جدی است و اگر ما گرد هم نیاییم، ما را می‌کشند و داستان ما شنیده نمی‌شود.

ناصر بحمد کارگردان، تهیه‌کننده و مستندساز لبنانی گفت:‌ می‌خواهم احساس خودم را درباره کاری که انجام می‌دهیم بگویم، ما در یک فیستوال فیلم به اسم مقاومت هستیم، مقاومت واژه‌ای است که در زبان عربی بسیار مهم است از 20، 40 حتی 50 سال پیش معنی خاصی پیدا کرده است و اگر بخواهیم مساله مقاومت را ساماندهی کنیم باید با دقت به این بحث بپردازیم.

وی ابراز داشت: اگر بخواهیم در مورد مقاومت‌‌ صحبت کنیم نخست باید ببینیم، آیا واقعاً فیلم مقاومتی در دنیا وجود دارد، اما قبل از آن یک اتفاقی می‌افتد از سال 2006 جنگی در لبنان روی داد، داستان مقاومت تغییر کرد.

بحمد عنوان کرد: همه شما می‌دانید در جنگ لبنان چه اتفاقی افتاد، این که ارتش بسیار کوچکی توانست مقابل صهیونیسم بایستد، بعد می‌دانید چه اتفاقی افتاد در غزه تحول ایجاد شده آنها به آن بهار عربی می‌گویند و ما آن را بیداری اسلامی می‌دانیم.

وی افزود: همه جا همه افراد در باره مقاومت حرف می‌زنند، امروز ما دست خالی نیستیم برای پرداختن به موضوع مقاومت ما منابع بسیار زیادی داریم که باید به درستی از آن استفاده کنیم.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول