اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اعتراض به توهین به ساحت پیامبر‌ (ص)

‌فریاد «مرگ بر آمریکا» در همدان‌ طنین‌انداز شد

خبرگزاری فارس: عاشقان اهل بیت (ع) در همدان، با آتش زدن پرچم آمریکا و فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»‌ خشم ‌خود را از اقدام توهین‌آمیز به ساحت پیامبر (ص) نشان دادند‌.

‌فریاد «مرگ بر آمریکا» در همدان‌ طنین‌انداز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عصر امروز همزمان با ورود پرچم مقدس امام رضا(ع) به همدان، هزاران نفر از مردم ولایی، مؤمن و عاشق همدان با حضور در امامزاده عبدالله(ع) استقبال گرمی از این پرچم متبرک و خادمان حرم رضوی کردند.

در این مراسم با اعلام انزجار از اقدام دشمنان در جسارت و توهین به ساحت مقدس قطب عالم امکان حضرت محمد مصطفی(ص)، بر اصل تبری و تولی تأکید شد.

عاشقان اهل بیت(ع)، با آتش زدن پرچم آمریکا و طنین «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» ضمن اینکه خشم خود را نشان دادند، حمایت از اسلام و پیامبر رحمت را فریاد زدند.

قرائت بیانیه‌ای در محکومیت اهانت به پیامبر اسلام از دیگر بخش‌های مراسم استقبال از خدام و پرچم امام رضا(ع) بود که با فریاد لبیک یا محمد (ص) مردم همراه شد.

در این بیانیه بر توقف پیش‌نمایش فیلم موهن و برخورد قاطع با سازندگان فیلم تأکید شده بود و جلوگیری از انتشار فیلم توهین‌آمیز و مسدود کردن دائم راه توهین به قرآن، پیامبر(ص) و همه پیامبران الهی از دیگر ابعاد مورد توجه در آن به شمار می‌رفت.

ادامه اعتراضات خودجوش مردمی در تمام کشورهای مسلمان به ویژه در شهرهای ایران اسلامی نیز از دیگر موضوعات گنجانده شده در این بیانیه بود.

در پایان مردم حاضر در این گردهمایی، با صدای بلند ضمن سر دادن طنین «لبیک یا رسول‌الله» فریاد زدند که «یا رسول‌الله! خودم، پدرم، مادرم، خانواده‌ام، فرزندانم، جانم، مالم، همه و همه فدای کرامت تو، آبروی تو و شرف تو» و با ذکر صلوات و دعا، ظهور هر چه سریعتر امام زمان(عج) را از خدای متعال خواستار شدند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول