اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی:

مسئولان در ارتباط با آمریکا نباید دچار لغزش شوند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی گفت: بنا به توصیه امام در مورد ارتباط ایران و آمریکا مسئولان باید هشیار باشند و به مرور زمان دچار توهم یا لغزش نشوند.

مسئولان در ارتباط با آمریکا نباید دچار لغزش شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، یعقوب‌علی نظری عصر امروز در رزمایش رزمی فرهنگی ثامن‌الائمه در بشرویه اظهار کرد: از موضوعات اساسی و مهم که در قرآن نیز بر آن سفارش شده ایستادگی، پایداری و مقاومت است.

وی ادامه داد: شرط رسیدن به اهداف عالیه بعد از معرفت، بصیرت، ایمان و مجاهدت، ایستادگی و مقاومت است و در غیر این صورت هدف‌ها محقق نمی‌شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه در طول تاریخ بسیاری از شخصیت‌های انقلابی که ادعای مجاهدت داشته‌ در میانه راه منحرف شده‌اند، افزود: ماندگاری در مسیر حق و مقاومت، اساس مجاهدت است.

نظری تصریح کرد: مردم ایران با عهدی که با امام خمینی(ره) بسته بودند بر مشکلات فائق آمده و در مسیر آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی استقامت ورزیدند.

وی یادآور شد: با بروز حرکت انقلابی و شکل‌گیری نهضت امام(ره) و با استقامت ملت ایران، طاغوت ساقط شده و ارزش‌های انقلابی و اسلامی بر کشور حاکم شد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی عنوان کرد: ملت ایران در طول 34 سال از عمر انقلاب اسلامی استقامت کرده و در جریانات و مقاطع مختلف در صورت خدشه به نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی حضور پیدا می‌کنند.

نظری دفاع مقدس را فصل درخشانی در تاریخ ایران دانست و گفت: مردم ایران در دفاع مقدس، صفحات برجسته‌ای را خلق کرده که نقطه اوج ایثارگری‌ها و ایستادگی در مقابل دشمن محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: جنگ در ایران در شرایطی صورت گرفت که کشور در بدترین وضع در زمینه امکانات نظامی، تجهیزات، اطلاعات و حمایت‌های سیاسی قرار داشت و با دشمن تا بن دندان مسلح رژیم صدام به نبرد برخاست.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به نامه امام(ره) به علما مبنی بر اینکه در این جنگ انقلاب اسلامی به جهان صادر شده است ادامه داد: امروز در جوامع اسلامی، صدور انقلاب ایران به ظهور رسیده و ابهت دو قدرت آمریکا و صهیونیست شکسته شده است.

نظری خطاب به مسئولان هشدار داد: بنا به توصیه امام راحل مبنی بر اینکه رابطه ایران و آمریکا رابطه گرگ و میش است مسئولان باید هشیار باشند و به مرور زمان دچار توهم یا لغزش نشوند.

وی جایگاه نظام را در عرصه‌های مختلف و عزت و استقلال ایران در جوامع بشری را نتیجه مقاومت دانست و گفت: مردم، ایمان و امام سه مولفه اساسی بوده که در صورت تجمیع آن‌ها هسته مقاومت شکل می‌گیرد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی افزود: امروز باید با بهره‌جویی از فرهنگ غنی دفاع مقدس در مسیر حق استقامت داشته باشیم.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول