اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر مشهد:

تداوم جنگ در دنیا اقتصاد آمریکا را رونق می‌بخشد

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر مشهد گفت: چرخه اقتصاد آمریکا بر پایه فروش تسلیحات نظامی است و رونق آن نیازمند تداوم جنگ در دنیاست.

تداوم جنگ در دنیا اقتصاد آمریکا را رونق می‌بخشد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غلامرضا خواجی صبح امروز و در جمع مهندسین بسیج خراسان‌رضوی در دانشگاه فردوسی اظهار داشت: آمریکا جرأت حمله مستقیم به ایران را ندارد اما ایجاد درگیری‌های غیرمستقیم در مرز ترکیه و عراق از سوی آمریکا ممکن خواهد بود.

وی افزود: وضعیت منطقه و جهان پیچیده‌تر از تصور شده، تحریم‌ها سخت‌تر و جدی‌تر و از طرفی پیامدهای منفی آن هر روز بیش از پیش نمود پیدا می‌کند.

خواجی از راهبرد کارآمد رهبر معظم انقلاب را اقتصاد مقاومتی یاد کرد و گفت: درایت رهبر معظم و تلاش مردم سبب تبدیل تهدید به فرصت در مقابل تحریم‌ها شد؛ اقتصاد مقاومتی، توسعه تولید داخلی و عدم فروش نفت خام چشم تحریم‌کنندگان را کور می‌کند.

وی تصریح کرد: مسئله قابل ذکر تدبیر برای رفع بحران‌های اقتصادی فعلی است؛ 80 درصد بودجه‌های تخصیصی کاهش یافته و تعداد قابل شماری از بودجه‌های تصویب شده سال گذشته با تغییراتی کاهش یافته و حتی سبد تغذیه خانواده‌ها نیز متضرر شدند.

این عضو شورای شهر مشهد دفاع مقدس را افتخار بزرگ جهان اسلام دانست و اذعان داشت: دوران هشت ساله جنگ صحنه رشادت‌ها و دلاوری‌های مردمی بود که به فرمان امام راحل(ره) اجازه نفوذ آمریکا را به خاک مقدس ایران ندادند.

وی ادامه داد: با وجود پیروزی انقلاب اسلامی غرب و استکبار هنوز دست از تلاش خود برای براندازی انقلاب اسلامی برنداشته و امروز کردهای معارض در مرز عراق با حمایت مسلم آمریکا امکان درگیری در مرزهای ترکیه و عراق را به‌وجود آورده‌اند.

خواجی در این راستا از وقایع فتنه 88 یاد کرد و افزود: فتنه 88 براندازی نظام را هدف قرار داده بود نه تقلب آراء، صهیونیسم در سوریه نیز برپاگر فتنه‌های این چنینی است.

این عضو شورای شهر تاکید کرد: ایران از نظام حاکم بر سوریه حمایت می‌کند چون ایستادگی در برابر صهیونیسم را در رأس مبارزات خود قرار داده است.

وی در پایان گفت: با وجود تمام نابسامانی‌ها از حرکت مذبوحانه غرب به هتک حرمت پیامبر اکرم(ص) نمی‌توان گذشت، این فیلم 50 دقیقه‌ای سراسر فساد اخلاقی و جنسی است و این نشان عصبانیت آنها و شلیک‌های نهایی را دارد، این جنگ مذهبی باید مسلمانان جهان را متحد کند و اختلافات مذهبی و فرقه‌ای را در برابر دشمن خاک کنند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول