اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم آباد:

سخنان رئیس جمهور در نیویورک رسوایی آمریکا را به دنبال داشت

خبرگزاری فارس: امام جمعه خرم آباد گفت: سخنان رئیس جمهور در نیویورک باعث شد که یک بار دیگر رسوایی‌های آمریکا به گوش جهانیان برسد.

سخنان رئیس جمهور در نیویورک رسوایی آمریکا را به دنبال داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم آباد حجت الاسلام سیداحمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان خرم‌آباد در جمع نمازگزاران این شهرستان گفت: سخنرانی احمدی‌نژاد در نیویورک باعث شد که بار دیگر افکار عمومی جهان متوجه جمهوری اسلامی ایران شود.

وی اصلاح مدیریت جهانی و شورای امنیت را مهمترین بخش‌های سخنرانی رئیس جمهور عنوان کرد و افزود: مدیریت جهانی باید به دست انسان‌های صالح باشد نه کشورهایی مانند آمریکای جنایتکار.

میرعمادی با بیان اینکه سخنرانی دکتر احمدی نژاد در نیویورک مایه رسوایی آمریکا و بازگویی جنایت‌هایش شد، ادامه داد: آمریکا، انگلیس و صهیونیست‌ها به عنوان مثلث شر و فساد در جهان توطئه و فتنه‌اندازی و در برابر ملت‌های آزادیخواه نیز ایستادگی می‌کنند.

امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه رژیم صهیونیستی یک خانه عنکوبتی بیش نیست، یادآور شد: هرگونه اقدام اشتباه و حمله به ایران، پایان عمر کثیف این رژیم را به دنبال خواهد داشت.

میرعمادی تصریح کرد: قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه حزب الله لبنان و 22 روزه حماس معلوم شد و پیداست که این رژیم از هیچ قدرتی برخوردار نیست.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: سخنرانی احمدی نژاد در نیویورک باعث شد که دنیا بار دیگر متوجه پیام انقلاب اسلامی شود.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه با تبریک میلاد حضرت امام رضا (ع) به عالم بشریت گفت: آثار وجودی امامان شامل همه انسان‌ها می‌شود.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی تصریح کرد: استقرار نظم و امنیت در کشور مرهون تلاش و کوشش و ایثار و فداکاری نیروهای جان برکف نیروی انتظامی است.

میرعمادی یادآور شد: مردم سرمایه اجتماعی نیروی انتظامی و حامی این نیرو هستند، از این رو ارتباط تنگاتنگ آنان با نیروی انتظامی تعیین کننده امنیت جامعه است.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: افتخار نیروی انتظامی آن است که از حمایت مقام معظم رهبری برخوردار است.

انتهای پیام/ل20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول