اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زاهدان:

رئیس جمهور آمریکا در دنیا فاقد مشروعیت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه زاهدان گفت: رئیس جمهور آمریکا در بین کشورهای دنیا از عدم مشروعیت لازم برخوردار بوده در حالی‌ که رئیس جمهور ایران این مشروعیت را دارد.

رئیس جمهور آمریکا در دنیا فاقد مشروعیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های امروز نماز جمعه زاهدان در مصلای قدس این شهرستان به سفر رئیس جمهور به مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه رئیس جمهور کشورمان از جایگاه خوب و مشروعی در بین کشورهای دنیا برخوردار است در حالی که اوباما رئیس جمهوری آمریکا به لحاظ داشتن قدرت ابزاری هیچ جایگاهی در کشورها ندارد.

وی افزود: اقتدار هر رئیس جمهوری به ابزار و سلاح نیست بلکه یافتن جایگاهی اجتماعی در بین مردم است.

خطیب جمعه زاهدان ادامه داد: خوشبختانه کشور ایران در دنیا از هر لحاظ چه در عرصه‌های اقتدار اجتماعی و چه در عرصه‌های علم و دانش و فناوری از جایگاه رفیعی برخوردار می‌باشد.

سلیمانی به فرارسیدن هفته ناجا اشاره کرد و این هفته را به همه پرسنل زحمتکش ناجا که در برقراری امنیت مردم و جامعه تلاش می‌کنند، تبریک و تهنیت گفت.

وی یادآور شد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از اقتدار که سرمایه اجتماعی هر گروه یا سازمانی است برخوردار بوده و امروز ایران اسلامی قدرت خود را مدیون اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان جان برکف است.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: برای به دست‌آوردن امنیت و آرامش در جامعه باید بین نیروی انتظامی و مردم یک رابطه مطلوب برقرار باشد تا در زیر سایه این ارتباط، نظم و امنیت و آرامش به وجود آید.

سلیمانی گفت: پلیس هدفش از وضع مقررات در واقع حفاظت از منافع مردم است که با درک این واقعیت، نگرش مردم نسبت به جایگاه پلیس در جامعه تغییر می‌یابد.

وی افزود: پلیس همواره در کنار سایر نیروهای مسلح آماده دفاع از کیان و خاک میهن اسلامی است و این را یک تکلیف شرعی خود می‌داند.

خطیب جمعه زاهدان در پایان به میلاد فرخنده امام هشتم حضرت رضا (ع) اشاره کرد و این روز خجسته را به مقام معظم رهبری و مردم مسلمان ایران تبریک و تهنیت گفت.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول