اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه نخست امسال

50 درصد از متقاضیان طلاق در اراک سازش کردند

خبرگزاری فارس: معاون امور اجتماعی بهزیستی استان مرکزی گفت: مراجعه 700 نفر از متقاضیان طلاق شهرستان اراک به مرکز مداخله در بحران بهزیستی استان منجر به سازش 50 درصد آنان شده است.

50 درصد از متقاضیان طلاق در اراک سازش کردند

آذردخت همتا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: بهزیستی استان مرکزی در راستای تحقق‌بخشی به سند جامع کاهش طلاق اراک اقدام به راه‌اندازی مرکز مداخله در بحران در سال جاری کرد که فعالیت این مرکز در شش ماهه گذشته نتایج بسیار ارزشمندی در جلوگیری از طلاق و فروپاشی خانواده‌ها داشته است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 10 کارشناس از کارشناسان خبره و با تجربه بهزیستی در این مرکز فعالیت دارند که به مراجعین متقاضی طلاق خدمات مشاوره‌ای لازم را ارائه می‌دهند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان مرکزی با بیان اینکه با به اجرا درآمدن سند جامع کاهش طلاق زوجینی که قصد جدایی دارند، به مرکز مداخله در بحران بهزیستی معرفی می‌شوند، خاطر نشان ساخت: در شش ماهه گذشته 700 نفر از زوجین به این مرکز معرفی شدند که نیمی از آن‌ها با فراگیری آموزش مهارت‌های زندگی و نحوه با هم زیستن از طلاق منصرف شده و با یکدیگر سازش کرده‌اند.

همتا گفت: خدمات بهزیستی به این افراد تنها به مرحله سازش ختم نمی‌شود، بلکه بعد از سازش زمینه حضور آن‌ها  را در کلاس آموزش مهارت‌های زندگی فراهم ساخته و در این راستا تاکنون دو جلسه آموزشی برگزار کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن هفته کودک (15 تا 21 مهر ماه) بیان داشت: برگزاری همایش کودک و خانواده، برگزاری کارناوال شادی، آذین‌بندی مهدهای کودک، برپایی ایستگاه‌های نقاشی، دیدار با کودکان بیمار بیمارستان‌ها و... از برنامه‌های پیش‌بینی شده توسط این معاونت در هفته کودک است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول