اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهار ماه نخست امسال رخ داد

کاهش 4 درصدی طلاق در استان قم

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت احوال استان قم از کاهش چهار درصدی طلاق و افزایش 12 درصدی ولادت در چهار ماه نخست سال جاری در استان قم خبر داد.

کاهش 4 درصدی طلاق در استان قم

ولی‌الله عسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به عملکرد چهار ماهه نخست سال جاری اداره کل ثبت احوال استان قم گفت: در تیر ماه سال جاری 2 هزار و 145 واقعه ولادت در استان قم به ثبت رسیده است.

وی افزود: از این میزان ولادت در استان قم 2 هزار و 132 مورد آن مربوط به حوزه شهری و 13 مورد آن مربوط به حوزه روستایی بوده است.

مدیرکل ثبت احوال استان قم ادامه داد: از میان تمام ولادت‌های تیر ماه سال جاری هزار و 92 مورد آن مربوط به تولد پسران و هزار و 53 مورد مربوط به تولد دختران بوده است.

عسگری با اشاره به ثبت 499 مورد واقعه فوت در تیر ماه عنوان کرد: از میان کل وفات‌های ثبت شده در تیر ماه 481 مورد در حوزه شهری و 18 مورد در حوزه روستایی بوده است.

وی با بیان اینکه میزان وفات در چهار ماه نخست سال گذشته دارای 12 درصد رشد بوده است تصریح کرد: در چهار ماهه نخست سال جاری هزار و 899 مورد فوت در استان قم به ثبت رسیده که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته هزار و 699 مورد بوده است.

مدیرکل ثبت احوال استان قم در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: در تیر ماه هزار و 417 مورد واقعه ازدواج در استان قم به ثبت رسیده است که از این تعداد هزار و 462 مورد در حوزه شهری و 9 مورد در حوزه روستایی بوده است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به ثبت 4 هزار و 691 مورد ازدواج در چهار ماهه نخست سال جاری، 4 هزار و 779 مورد ازدواج نیز در مدت مشابه سال قبل در استان قم ثبت شده است که در این بخش شاهد کاهش دو درصدی بوده‌ایم.

عسگری در ادامه با اشاره به 206 مورد طلاق ثبت شده در تیر ماه گفت: از این تعداد طلاق 195 مورد مربوط به حوزه شهری و 11 مورد مربوط به حوزه روستایی بوده است.

وی در پایان از کاهش چهار درصدی طلاق در استان خبر داد و گفت: با توجه به تعداد 796 مورد طلاق ثبتی در چهار ماهه نخست سال جاری و 827 مورد طلاق ثبت شده در مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش چهار درصدی طلاق در استان قم بوده‌ایم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول