اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی:

کاهش طلاق در صدر فعالیت‌های فرهنگی آذربایجان‌غربی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی گفت: تحکیم بنیان خانواده و کاهش طلاق، در صدر فعالیت‌های فرهنگی آذربایجان‌غربی است.

کاهش طلاق در صدر فعالیت‌های فرهنگی آذربایجان‌غربی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، مریم دهقان ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران اظهار داشت: اداره‌کل بانوان استان برای توسعه تبادل فرهنگی با کشورهای همجوار برنامه‌های مدونی در سال جاری اجرا می‌کند چرا که این امر زمینه و بستر توسعه فرهنگی کشور را فراهم می‌کند.

وی افزود: با ارائه داشته‌های فرهنگی می‌توان فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی را به کشورهای همسایه معرفی کرده و انتقال داد.

دهقان از توسعه کانون‌های فرهنگی اجتماعی زنان استان خبر داد و گفت: تمهیدات مختلفی در راستای تجهیز و تقویت این کانون‌ها در استان اندیشیده شده است که با توسعه آن‌ها می‌توان شاهد تاثیر سازنده این کانون‌ها در جامعه شد.

این مسئول اضافه کرد: امسال برنامه‌های حوزه بانوان و خانواده با رویکردهای اساسی پیگیری می‌شود که اجرای برنامه‌‌های مدون کمیته تحکیم بنیان خانواده و کاهش طلاق در صدر این فعالیت‌هاست.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی برای تقویت فکری، ارتقای ارزش‌های فرهنگی و معنوی و تاثیرگذاری بیشتر نقش زنان در خانواده و اجتماع در قالب همایش‌ها و اجرای برنامه‌های آموزشی امری ضروری است و در این زمینه باید از زنان نخبه استفاده شود.

دهقان با تاکید بر ارائه الگوی ایرانی ـ اسلامی در جامعه بیان کرد: توفیق در این زمینه همراهی و مشارکت صاحبنظران و صاحبان ایده و برنامه‌ریزی‌های ویژه می‌طلبد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای برنامه‌های کمیته پیشگیری از اعتیاد خاطرنشان کرد: معضل اعتیاد به یکی از معضل‌های مهم جامعه امروزی تبدیل شده که باید راهکارهای اساسی برای آن اندیشیده شود که امسال برنامه‌های مهمی در این زمینه اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول