اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آمار اولیه کمک‌های مردم استان زنجان در جشن عاطفه‌ها اعلام شد

کمک 2 میلیارد ریالی مردم استان زنجان به دانش‌آموزان نیازمند

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان آمار اولیه کمک‌های مردمی استان زنجان در جشن عاطفه‌ها را بیش از 2 میلیارد ریال اعلام کرد.

کمک 2 میلیارد ریالی مردم استان زنجان به دانش‌آموزان نیازمند

رضا حسنلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان آمار اولیه کمک‌های مردمی استان زنجان در جشن عاطفه‌ها را بیش از 2 میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار کرد: این آمار اولیه بوده و هنوز آمار مدارس و برخی از مساجد در این آمار وارد نشده است.

وی با اشاره به اینکه امسال در مجموع مردم استان زنجان در قالب جشن عاطفه‌ها 2 میلیارد و 153 میلیون ریال به دانش‌آموزان نیازمند کمک کرده‌اند، افزود: از این مبلغ 544 میلیون ریال نقدی و یک میلیارد و 609 میلیون ریال غیرنقدی است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به اینکه کمک‌هایی که امسال در قالب جشن عاطفه‌ها در استان زنجان جمع‌آوری شده است، دارای افزایش 43 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است، اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود، با مشارکتی که مردم استان در این جشن داشته‌اند، آمار کمک‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته به 100 درصد برسد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های منحصر به‌ فرد جشن عاطفه‌ها امسال وجود صندوق‌های مخصوص برای جمع‌آوری کمک به دانش‌آموزان زلزله‌زده بود، افزود: در این بخش نیز 60 میلیون ریال کمک مردمی در استان زنجان جمع‌آوری شده است.

حسنلو در ادامه با تقدیر و تشکر از مردم استان زنجان، نیکوکاران به ویژه دانش‌آموزان استان زنجان، اولیای مدارس و اولیای دانش‌آموزان از همکاری صمیمانه بسیجیان، صدا و سیما، اداره کل آموزش و پرورش به منظور تعامل تنگاتنگ در برگزاری با شکوه جشن عاطفه‌ها قدردانی کرد.

لازم به ذکر است، به گفته معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان امسال 750 پایگاه جشن عاطفه‌ها در سطح استان و همچنین بیش از 2 هزار پایگاه نیز در مدارس استان زنجان دایر شده بود.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول