اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد کنگان خبر داد

فعالیت 143 پایگاه در کنگان در جشن عاطفه‌ها

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد کنگان گفت: تعداد 143 پایگاه در مدارس شهرستان کنگان برپا و نسبت به جمع‌آوری کمک‌های مردمی اقدام کردند.

فعالیت 143 پایگاه در کنگان در جشن عاطفه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان مراد شمس‌الدینی عصر امروز در بازدید از پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها در کنگان اظهار داشت: مدارس بهترین بستر برای نهادینه کردن فرهنگ نیکوکاری و همیاری به محرومان است.

وی با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها یک فرصت مناسب برای افراد نیکوکار است افزود: مسئله انفاق و کمک به نیازمندان در آموزه‌های دین مبین اسلام مورد تاکید و توجه بسیار قرار گرفته است.

این مسئول خاطر نشان کرد: مردم کودکان بی‌بضاعت را همچون فرزندان خود می‌دانند و با حضور گسترده در پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی به یاری نیازمندان می‌شتابند.

شمس‌الدینی عنوان داشت: کمک به همنوع نمادی از وجود رحمت اسلام و نشانگر رحمانیت خدا، جشن عاطفه‌ها تبلور نوع دوستی مردم ایران اسلامی و نماد مهرورزی و دستگیری از نیازمندان است.

رئیس کمیته امداد کنگان تصریح کرد: جشن عاطفه‌‌ها طرحی بسیار انسان‌دوستانه و مطابق با فرهنگ اسلامی - ایرانی است و هر ساله این طرح با استقبال آحاد مردم مواجه می‌شود.

شمس‌الدینی خاطر نشان کرد: امسال در جشن عاطفه‌ها کمیته امداد این شهرستان تعداد 7 ‌هزار و 400 پاک جشن عاطفه‌ها در بین دانش‌آموزان و مردم نیکوکار کنگانی توزیع شد.

وی اضافه کرد: امروز تعداد 143 پایگاه در مدارس شهرستان کنگان برپا و نسبت به جمع‌آوری کمک‌های مردمی اقدام کردند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان در ادامه از اعزام 60 مددجو به مشهد به‌مناسبت دهه کرامت خبر داد و افزود: این تعداد مددجو علاوه بر بهره‌مندی از فضای معنوی حرم و زیارت امام رضا (ع) از برنامه‌های فرهنگی این نهاد نیز بهره‌مند شدند.

شمس‌الدینی با اشاره به اینکه سفر می‌تواند بر روحیه انسان تاثیر مثبتی بگذارد اظهار داشت: این سفرها برای افراد تحت حمایت کمیته امداد بسیار مفید است و سعی بر این است که در زمان‌های مناسب بتوانیم افراد بیشتری را از این سفرها بهره‌مند سازیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول