اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور انجام شد

برگزاری جشن عاطفه‌ها در گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان گفت: جشن عاطفه در استان گلستان همزمان با سراسر کشور در گلستان در حال برگزاری است.

برگزاری جشن عاطفه‌ها در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عباس حاجی‌اکبری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: در این جشن 150 پایگاه ثابت و سیار در سطح استان مستقر و ادارات و نهادهای صدا و سیما، آموزش و پرورش، سازمان دانش‌آموزی، اداره کل ورزش و جوانان و نیروی مقاومت بسیج برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی با کمیته امداد در برگزاری این جشن همکاری دارند.  

وی با اشاره به اینکه زنگ عاطفه‌ها نیز دیروز در مدارس استان گلستان نواخته شد افزود: دانش‌آموزان گلستان در ایام هفته دفاع مقدس برای دفاع از ارزش‌ها و حفظ عاطفه‌ها به دستگیری نیازمندان شتافتند و با اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی، کمک به همنوعان را با تأسی از شهدای هشت سال جنگ تحمیلی سرلوحه کار خود قرار دادند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان خاطر نشان کرد: زنگ عاطفه‌ها با حضور قائم مقام کمیته امداد امام خمینی گلستان با شعار دانش‌آموزباوری، دانش‌آموزی یاوری و فرهنگ ‌رضوی در مدرسه تلاش نواخته شد و دانش‌آموزان برای اعتراض به اقدام موهن اهانت به پیامبر اکرم (ص) با سربند یا رسول‌الله در این مراسم حضور یافتند.

وی تصریح کرد: روز گذشته شاهد استقرار پایگاه جشن عاطفه‌ها در 2 هزار و 411 مدرسه استان بودیم که با استقبال خوب دانش‌آموزان همراه بوده است.  

حاجی‌اکبری با تاکید بر اینکه هر سال مشارکت مردم در کمک به نیازمندان در جشن عاطفه‎ها و نیکوکاری افزایش داشته است گفت: سال گذشته در جشن عاطفه‌ها یک میلیارد و 923 میلیون ریال کمک جمع‎آوری شد که نسبت به سال 1389 نزدیک به 163 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان با تاکید بر اینکه در روز جمعه نیز پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در مصلی‌های نماز جمعه استان مستقر خواهد بود ابراز داشت:‌ همچنین مردم نوع دوست گلستانی می‌توانند برای کمک به نیازمندان کمک‌های خود را به شماره حساب 0102196459000 سپهر صادرات واریز کنند.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و دهه کرامت گفت: شعار جشن عاطفه‌ها با شعار دانش‌آموزباوری، دانش یاوری در فرهنگ رضوی است تا در دهه کرامت درس‌های ارزنده‌ای از رأفت و مهربانی ائمه را برای جامعه به همراه داشته باشد.

حاجی‌اکبری تصریح کرد: امید داریم امسال نیز با استقبال مردم نوع‌دوست گلستان از این جشن شاهد جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان کم‌بضاعت و بی‌بضاعت استان باشیم.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول