اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد رزن خبر داد

جمع‌آوری کمک‌های مردمی رزن در جشن عاطفه‌ها در 161 پایگاه

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان رزن گفت: امسال 161 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها در شهرستان رزن در نظر گرفته شده است.

جمع‌آوری کمک‌های مردمی رزن در جشن عاطفه‌ها در 161 پایگاه

عباس هاشمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رزن اظهار داشت: جشن عاطفه‌ها همانند سال‌های گذشته امسال با شعار دانش‌آموزباوری، دانش‌آموزیاوری در فرهنگ رضوی با همکاری آموزش و پرورش و پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود.

وی گفت: امسال با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 161 پایگاه در شهرهای رزن، قروه درجزین و دمق برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی به ویژه لوازم‌التحریر، پوشاک و کفش دانش‌آموزان نیازمند در نظر گرفته شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) رزن گفت: از تعداد161 پایگاه، 105 پایگاه در مدارس، 46 پایگاه در پایگاه‌های مقاومت بسیج  و 10 پایگاه به صورت سیار در میادین اصلی در شهرستان رزن فعال خواهد بود.

وی در پایان سخنانش ابراز داشت: 700 دانش‌آموز و 130 دانشجو زیر پوشش کمیته امداد هستند که از خدمات فرهنگی و آموزشی بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول