اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین زهرا:

جشن عاطفه‌ها نماد همبستگی با دانش‌آموزان بی‌بضاعت است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین زهرا گفت: جشن عاطفه‌ها نماد همبستگی با دانش‌آموزان بی‌بضاعت و نوع‌دوستی مردم ایران در سراسر کشور است.

جشن عاطفه‌ها نماد همبستگی با دانش‌آموزان بی‌بضاعت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین احد احمدی عصر امروز در مراسم جشن عاطفه‌ها که در یکی از واحد‌های آموزشی بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا و با حضور دانش‌آموزان برگزار شد، اظهار کرد: نیکوکاری و کمک به هم‌نوع از جمله سفارش‌های بسیار مهمی است که دین مبین اسلام آن را به تمام مسلمانان برای سعادت اخروی سفارش کرده است.

فرماندار شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: دانش‌آموزان به عنوان پرچم‌داران نهضت تولید علم وظیفه دارند تا امروز برای پاسداشت فرهنگ و سنت‌های الهی نیز تلاش و کوشش کنند.

وی با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها بهترین فرصت برای توجه به محرومان و دستگیری از نیازمندان است، تصریح کرد: امروز اتحاد و یکپارچگی در تمام سطوح باید عملی و اجرایی شود.

فرماندار شهرستان بویین زهرا ادامه داد: مسئولان نیز هم‌‌گام با شهروندان و به ویژه دانش‌آموزان تلاش می‌کنند تا زمینه را برای برداشت فقر و درماندگی و رشد و ترقی در جامعه مهیا کنند.

احمدی خاطر نشان کرد: شهرستان بویین زهرا در زمینه جلب مشارکت‌های مردمی جایگاه بسیار بالایی را در استان قزوین دارد.

وی با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی صحیح در دانش‌آموزان بیان کرد: نوجوانان و جوانانی که در مدارس مشغول به تحصیل هستند لازم است که توسط مربیان و متولیان اجرایی مدارس از لحاظ مباحث دینی مورد آموزش قرار گیرند.

فرماندار شهرستان بویین زهرا سنت وقف را از سنت‌های ارزنده دیگری دانست که سبب ارتقای کرامات انسانی در جامعه می‌شود و عنوان کرد: ترسیم افق و چشم‌انداز کشور در زمینه‌های گوناگون امروز اوج گرفته و سبب بالندگی و تعالی معنوی شده است.

احمدی خاطر نشان کرد: کمیته امداد به عنوان متولی اصلی برپایی جشن‌های نیکوکاری در کشور خدمات فراوانی را تاکنون ارائه کرده که لازم است از زحمات و تلاش‌های این کمیته قدردانی شود.

وی با بیان اینکه ضرورت رسیدگی به وضعیت دانش‌آموزان کم‌بضاعت و شناسایی این دانش‌آموزان در طول سال تحصیلی بسیار مهم است، عنوان کرد: افزایش بازدهی و تولید علم با توجه و نگاه همه‌جانبه به قشر توانمند دانش‌آموز مهیا می‌شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول