اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد کوهبنان:

مدارس به پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها تبدیل شوند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کوهبنان با اشاره به اینکه هر مدرسه باید به یک پایگاه جشن عاطفه‌ها تبدیل شود، گفت: آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ انفاق و احسان یکی از اهداف برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدارس است.

مدارس به پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها تبدیل شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، محسن سلیمانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مراسم معنوی جشن عاطفه‌ها هر سال با هدف مقدس احیا و ترویج فرهنگ نیکوکاری، نوعدوستی و دستگیری از همنوعان نیازمند و آبرومند جامعه به منظور ارج نهادن به یکی از ارزش‌های والای اسلامی با عنوان انفاق در راه خدا برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: برگزاری این جشن سبب ارائه آموزش فرهنگ انفاق به نسل جدید و کمک به خانواده‌های نیازمند به ویژه دانش‌آموزان می‌شود.

سلیمانی خاطرنشان کرد: این جشن همزمان با سراسر کشور با نواختن زنگ عاطفه‌ها در مدرسه دخترانه فرهنگیان با حضور معاون فرماندار و مدیر آموزش و پرورش کوهبنان فعالت خود را آغاز کرد و به مدت سه روز ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه تمام تمهیدات لازم برای برگزاری این جشن در شهرستان کوهبنان اندیشیده شده است، عنوان کرد: در سال جاری جشن عاطفه‌ها با شعار دانش‌آموز باوری در فرهنگ رضوی برگزار می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کوهبنان با اشاره به اینکه هر مدرسه باید به یک پایگاه جشن عاطفه‌ها تبدیل شود، افزود: یکی از اهدافی که در برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدارس دنبال می‌شود، آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ انفاق و احسان است.

وی تصریح کرد: درست است که هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری کمک برای دانش‌آموزان نیازمند است، اما در صورتی که این جشن در تمام مدارس شهرستان برگزار شود، دانش‌آموزان بیش از گذشته با فرهنگ کمک به نوع‌دوستان خود آشنا می‌شوند.

وی محل پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها در کوهبنان را مدارس، مصلای نماز جمعه، ادارات، معابر و میادین عنوان کرد و بیان داشت: همچنین در مساجد منتخب نیز در قالب طرح مسجدمحوری این کار همزمان با نماز مغرب و عشا صورت می‌گیرد.

سلیمانی تاکید کرد: مردم مذهبی و متدین کوهبنان همواره در اجرای طرح‌های مختلف همراه و همیار کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) بوده و از حال نوع‌دوستان خود غافل نبوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: امید است در این جشن نیز مردم این شهرستان که به بام فرهنگی استان شهرت دارد با حضوری پرشور و به یادماندنی با کمک‌های فراوان خود دل کودکان نیازمند را شاد کرده و چراغ دانش را در دل آن‌ها روشن کنند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول