اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد گچساران خبر داد

آغاز توزیع کمک‌های جمع‌آوری شده در جشن عاطفه‌های گچساران

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی گچساران گفت: با پایان یافتن جمع‌آوری کمک‌های مردمی در پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها، توزیع این کمک‌ها توسط کمیته امداد از همین هفته آغاز می‌شود.

آغاز توزیع کمک‌های جمع‌آوری شده در جشن عاطفه‌های گچساران

امرالله فروزنده امروز در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: جشن عاطفه‌های امسال با حضور خیران و مسئولان استانی و محلی در مدارس شهری و روستایی این شهرستان و به طور نمادین در مدرسه آسیه این شهرستان آغاز و برگزار شد.

وی بیان داشت: جشن عاطفه‌ها فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ انفاق در میان عموم مردم و به ویژه کودکان و نوجوانان است.

استقبال مطلوب گچسارانی‌ها از پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها

مدیر کمیته امداد گچساران با بیان اینکه امسال 17 پایگاه ثابت و سیار در جشن عاطفه‌ها در گچساران برپا شده بود، از استقبال بی‌نظیر گچسارانی‌ها از این پایگاه‌ها خبر داد.

فروزنده در ادامه با اشاره به برقراری پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزی در افزون بر 140 مدرسه در نقاط شهری و روستایی این شهرستان افزود: دانش‌آموزان گچسارانی در ایام هفته دفاع مقدس برای دفاع از ارزش‌ها و حفظ عاطفه‌ها به دستگیری دوستان و هم‌نوعان نیازمند خود شتافتند.

وی شعار امسال کمیته امداد برای جشن عاطفه‌ها را «دانش‌آموز باوری، دانش‌آموز یاوری» و «همه کودکان ایران را فرزندان خود بدانیم» عنوان کرد.

فروزنده افزود: دانش‌آموزان نیکوکار گچسارانی با اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی، کمک به هم‌نوعان را با پیروی از شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی و اسلامی نوعی وظیفه برای خود تعریف کرده و به آن عمل کردند.

کمک 128 میلیون ریالی گچسارانی‌ها در جشن عاطفه‌ها در سال 90

وی با اشاره به آغاز فصل بازگشایی مدارس و با اشاره به توزیع پاکت هدیه جشن عاطفه‌ها در مدارس این شهرستان یادآور شد: پاکت‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی میان 21 هزار دانش‌آموز گچسارانی در مدارس شهری و روستایی توزیع شد.

فروزنده عنوان داشت: با ایجاد پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در ابتدای مهر ماه کمک‌های نقدی، غیرنقدی، پوشاک و لوازم‌التحریر اهدایی مردم جمع‌آوری شد و در بین دانش‌آموزان نیازمندان توزیع می‌شود.

مدیر کمیته امداد گچساران خاطرنشان کرد: در سال گذشته در 26 مدرسه پایگاه جشن عاطفه‌ها برپا بود و افزون بر 28 میلیون و 600 هزار ریال کمک نقدی جمع‌آوری شد.

فروزنده ادامه داد: در 10 پایگاه ثابت و سیار شهری نیز 108 میلیون و 350 هزار ریال کمک مردمی جمع‌آوری و میان دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.

وی کمک‌‌های جنسی مردم خیر و نیکوکار گچساران در جشن عاطفه‌های سال گذشته را حدود 20 میلیون ریال عنوان کرد و بیان داشت: توزیع کمک‌های نقدی و جنسی جمع‌آوری شده در جشن عاطفه‌های امسال نیز به زودی و در همین هفته آغاز می‌شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول