اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جوانرود:

جشن عاطفه‌ها جشن مهر و ابراز هم‌دردی با هم‌نوعان است

خبرگزاری فارس: فرماندار جوانرود گفت: جشن عاطفه‌ها در حقیقت جشن مهر و محبت و ابراز هم‌دردی با هم‌نوعان است.

جشن عاطفه‌ها جشن مهر و ابراز هم‌دردی با هم‌نوعان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان جوانرود، مصطفی عظیمی در مراسم جشن عاطفه‌ها که در مدرسه راهنمایی پروین اعتصامی برگزار شد، اظهار کرد: شریک شدن در رفع نیازهای مستمندان، به‌ویژه در آغاز سال‌تحصیلی اجر عظیم دنیوی و اخروی را در پی خواهد داشت.

فرماندار جوانرود با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها در سراسر کشور با هدف کمک به دانش آموزان بی‌بضاعت و نیازمند، گفت: جشن عاطفه‌ها در حقیقت جشن مهر و محبت و ابراز هم‌دردی با هم‌نوعان است.

وی تصریح کرد: حس نیکوکاری و کمک به هم‌نوع ریشه‌های عمیقی در اعتقادات مردم ایران دارد و همچنان این عمل خداپسندانه در شروع هر سال تحصیلی و پایان هر سال در سراسر کشور با شور و نشاط خاصی برگزار می‌شود.

عظیمی تصریح کرد: سال گذشته در جشن عاطفه‌ها 34 میلیون ریال کمک نقدی مردم این شهرستان جمع‌آوری و به دانش آموزان نیازمند مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) اهدا شد.

وی تاکید کرد: برای برگزاری جشن عاطفه‌ها، در مجموع 64 پایگاه شامل 45 پایگاه ویژه مدارس، 10 پایگاه بسیج، پنج پایگاه شهری، 2 پایگاه در محل نماز جمعه و 2 پایگاه سیار کار جمع‌آوری کمک‌های مردمی را بر عهده دارند.

انتهای پیام/‌ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول