اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چرام:

9 پایگاه در چرام کمک‌های جشن‌ عاطفه‌ها را جمع‌آوری می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد چرام گفت: 9 پایگاه ثابت و سیار این نهاد آماده جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم خیر و نیکوکار شهرستان چرام در آیین جشن عاطفه‌ها هستند.

9 پایگاه در چرام کمک‌های جشن‌ عاطفه‌ها را جمع‌آوری می‌کنند

علی‌حسن مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام اظهار داشت: 9 پایگاه ثابت و سیار این نهاد آماده جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم خیر و نیکوکار شهرستان در آیین جشن عاطفه‌ها هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) چرام افزود: علاوه بر این در سطح مدارس و در پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در تمامی پایگاه‌های مقاومت بسیج، بازارچه‌های محلی و مصلی‌های نماز جمعه در چرام از روز گذشته فعال شد و تا پایان روز جشن فعال باقی خواهند ماند.

وی با بیان اینکه یک هزار و 500 دانشجو و دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد هستند، ابراز داشت: جشن عاطفه‌ها در شهرستان چرام برای کمک و یاری رساندن به دانش‌آموزان نیازمند جامعه با همت صدا و سیما، آموزش و پرورش و اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شده است.

این مسئول تصریح کرد: کسانی در گوشه و کنار شهرستان دیده می‌شوند که از نعمت پدر و مادر محروم بوده و منتظر همت بلند ما هستند.

مظاهری جشن عاطفه‌ها را فرصتی برای تقسیم شادی‌ها دانست و گفت: مدیران بهترین مددکاران در جهت شناسایی دانش‌آموزان نیازمند هستند.

مدیر کمیته امداد چرام با تشریح اهداف این جشن عنوان داشت: هدف از برگزاری این جشن نیکوکاری تأمین مایحتاج دانش‌آموزان و خانواده‌های نیازمند است.

وی با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها برای تأمین بخش دیگری از نیازمندی‌ها در سطح کشور برگزار می‌شود، متذکر شد: تقویت و فرهنگ‌سازی انفاق و نیکوکاری در جامعه، وحدت و صمیمیت در بین مردم و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان نیازمند از دیگر اهداف این آیین است.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول