اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نرماشیر:

جشن عاطفه‌ها بهترین فرصت کمک به محرومان است

خبرگزاری فارس: فرماندار نرماشیر گفت: جشن عاطفه‌ها بهترین فرصت برای کمک به محرومان جامعه است که باید در اجتماع نهادینه شود.

جشن عاطفه‌ها بهترین فرصت کمک به محرومان است

به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر، محمود سام‌نژاد پیش از ظهر امروز در مراسم جشن عاطفه‌ها در بخش روداب این شهرستان اظهار داشت: جشن عاطفه‌ها بهترین فرصت برای کمک به محرومان جامعه است که باید در اجتماع نهادینه شود.

وی افزود: ‌هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها این است که مردم با فرهنگ کمک و نیکوکاری آشنا شده که با آن مشکلات دانش‌آموزان و نیازمندان جامعه رفع می‌شود.

سام‌نژاد تصریح کرد: با توجه به این که در دهه کرامت قرار داریم، باید سیره ائمه (ع) را در کمک به هم‌نوعان خود پیشه بگیریم و نیازمندان جامعه را از افراد خانواده خود بدانیم و به کمک آنها بشتابیم.

وی بیان کرد: مردم نوعدوست شهرستان نرماشیر همواره در این مراسمات حضور چشمگیر داشته و با تعاملی که بین مسئولان و مردم وجود دارد، این مراسمات روز به روز باشکوه‌تر برگزار می‌شود.

سام‌نژاد با تشکر از مسئولان به ویژه کمیته امداد امام خمینی (ره) که مجری این طرح است، گفت: جشن عاطفه در شهرستان نرماشیر به مدت سه روز برگزار و در پایان کمک‌های جمع‌آوری توسط این نهاد به دست محرومان می‌رسد.

حسین محمد‌آبادی مسئول کمیته امداد بخش روداب نرماشیر نیز به خبرنگار فارس گفت: جشن عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور در روداب از روز گذشته با نواختن زنگ عاطفه‌ها در مدارس آغاز شده و امروز نیز در سطح پایگاه‌های بسیج و مساجد و فردا نیز در مصلای نماز جمعه انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: شعار سال جاری جشن عاطفه‌ها "دانش‌آموزباوری، دانش‌آموز یاوری در فرهنگ رضوی" است که باید آن را عملی کنیم.

محمدآبادی افزود: با توجه به حضور چشمگیر مردم انتظار می‌رود  کمک‌های نقدی و غیر ‌نقدی مردم نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی داشته باشد.

وی گفت: کمک‌های جمع‌آوری شده به مدارس برای کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول