اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش استان اصفهان:

جشن عاطفه‌ها برگرفته از سرچشمه قرآنی و دینی است

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: جشن عاطفه‌ها برگرفته از سرچشمه قرآنی و دینی و عطوفت پیامبران و امامان است.

جشن عاطفه‌ها برگرفته از سرچشمه قرآنی و دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید جواد پورحسینی ظهر امروز در مراسم نواخته شدن جشن عاطفه‌ها که در دبیرستان دخترانه نوایی انجام گرفت، اظهار کرد: برگزاری چنین جشن‌هایی کلاس آموزشی است چرا که در کتاب‌های درسی ما نیز توصیه به امر خیر و نیکی بسیار شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به مناسبت‌های روز جشن عاطفه‌ها با میلاد امام رضا(ع) عنوان کرد: نقطه مشترک این مناسبت‌ها همین عطوفت است.

وی به توهین به ساحت مقدس پیامبر(ص) اشاره و تصریح کرد: در این فیلم موهن دشمنان قصد داشتند که چهره پیامبر(ص) را همراه با خشونت نشان دهند و بگویند این همه خشونت‌های موجود بر گفته از پیامبر دین اسلام است.

این مسئول ادامه داد: این توهین‌ها در حالی صورت می‌گیرد که پیامبر در زمان حیات خود هر گونه بی احترامی را از سوی مخالفان خود تحمل و با مهربانی برخورد می‌کردند.

پورحسینی اذعان داشت: اگر سرچشمه‌های دینی ما و نیز پیامبران که الگوی نسل جوان هستند، خشونت داشتند امروز این جشن‌های مهربانی بر گرفته از مبانی قرآنی و دینی معنا نداشت.

انتهای پیام/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول