اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

پیشرفت‌های جامعه مدیون دوران دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: پیشرفت‌های مختلف جامعه مدیون هشت سال دوران دفاع مقدس است.

پیشرفت‌های جامعه مدیون دوران دفاع مقدس است

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد:‌ دوران دفاع مقدس از مقاطع حساس و تاثیرگذار در نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم در این دوران با تبعیت از امام خمینی (ره) در عرصه‌های دفاع از نظام حضور یافتند، افزود: مردم با لبیک‌گویی به امام راحل به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند و از نظام و انقلاب دفاع کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در هشت سال دوران دفاع مقدس ارزش‌های بسیاری در جامعه آفریده شد، خاطرنشان کرد:‌ مردم هزینه‌های نگهداری نظام مقدس جمهوری اسلامی را در این هشت سال به خوبی پرداخت کرده و با جان و دل از نظام و انقلاب دفاع کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک کشور در اختیار دشمن قرار نگرفت، خاطرنشان کرد:‌ در این دوران ملت ایران ثابت کردند که پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه پیشرفت‌های امروز جامعه مدیون هشت سال دوران دفاع مقدس است، افزود: این پیشرفت‌ها در سایه مقاومت ملت به دست آمده است.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس مردم به خودباوری رسیدند، یادآور شد: امروز هم به برکت همین فرهنگ در برابر فشارها و تحریم‌های دشمنان ایستادگی می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بر ضرورت الگوگیری از دوران دفاع مقدس در جامعه امروز تاکید کرد و گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول