اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیین اختتامیه جشنواره فیلم مقاومت صورت گرفت

رونمایی از 2 کتاب سینمایی در حوزه دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: در آیین اختتامیه جشنواره فیلم مقاومت 2 کتاب سینمایی در حوزه دفاع مقدس رونمایی شد.

رونمایی از 2 کتاب سینمایی در حوزه دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، در آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت‌ از دو کتاب در حوزه دفاع مقدس با حضور سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، معاون وزیر ارشاد و جمعی از اهالی سینما رونمایی شد.

این کتاب‌ها با عنوان‌های "فرهنگ فیلم‌های جنگ و دفاع ایران" و "فرهنگ فیلم‌های جنگی جهان" به کوشش مسعود فراستی تهیه و گردآوری شده است.

همچنین در آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت‌ در محل باغ موزه دفاع مقدس کرمان از سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده لشکر ثارالله در دفاع مقدس و فرمانده نیروی قدس سپاه تجلیل به عمل آمد.

در این بخش از مراسم قبل از تقدیر کلیپ جالبی از فیلم‌ها و عکس‌های سردار سلیمانی در جبهه‌ها در کنار شهدای مطرح دفاع مقدس و همچنین مقام معظم رهبری نمایش داده شد.

سپس سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، جواد جباری مدیر مؤسسه روایت و محمد خزاعی دبیر جشنواره برای تقدیر از سردار سلیمانی روی سن آمدند.

سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی در این مراسم حضور نداشت و فداکار معاون اداری مالی وزارت ارشاد از دوستان سردار سلیمانی به جای وی هدیه و تقدیرنامه جشنواره را دریافت کرد.

از نکات قابل توجه این مراسم این بود که در هنگام پخش کلیپ مربوط به سردار قاسم سلیمانی، سینماگران کرمانی جشنواره از وی به عنوان «افتخار کرمان» یاد کردند.

همچنین در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره سرداران شهید هشت سال دفاع مقدس از سرداران شهید استان کرمان محمد شهسواری، عبدالمهدی مغفوری، یونس زنگی‌آبادی، مهدی زندی و سید‌حمید میرافضلی تقدیر و لوح افتخار این جشنواره به خانواده این شهدا اهدا شد.

بنابراین گزارش لوح تقدیر این دوره از جشنواره به سیدمحمد میرعلایی، رضا ایرانمنش، حسن نجاریان و زنده‌یاد ابوالقاسم حسینی به عنوان خادمان سینمای دفاع مقدس اهدا شد.

به گزارش فارس آیین اختتامیه جشنواره دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت‌ با حضور سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و ‌جواد شمقدری رئیس سازمان امور سینمایی برگزار شد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول