اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس:

اجازه توهین به ارزش‌های دفاع مقدس را نمی‌دهیم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توهین و تمسخر به ارزش‌های دفاع مقدس توهین به ملت ایران است، گفت: نباید اجازه توهین به ارزش‌های دفاع مقدس داد.

اجازه توهین به ارزش‌های دفاع مقدس را نمی‌دهیم

امید کریمیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به اهانت روزنامه شرق به رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس برای ملت ایران جایگاه خاصی دارد و بی‌احترامی به آن بی‌احترامی به ارزش‌های ملی است.

وی خاطرنشان کرد: اگر قصد و نیت روزنامه شرق از کشیدن و چاپ کاریکاتور که در آن رزمندگان ایران اسلامی با چشمان بسته در میدان نبرد حضور دارند توهین به دفاع مقدس باشد، ما به صراحت آن را محکوم می‌کنیم.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این موضوع باید توسط هیئت نظارت بر مطبوعات و قوه قضائیه بررسی و در صورت اثبات کوچک‌ترین توهین، باید به صورت قاطعانه با متخلفان برخورد قانونی شود.

کریمیان از دفاع مقدس به عنوان نقطه عطفی در تاریخ پرافتخار و حماسه‌ای انقلاب اسلامی ایران نام برد و تصریح کرد: اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی در سایه ایثار و از خودگذشتگی شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به دست آمده است.

به گفته وی، دفاع مقدس هسته مرکزی‌ قدرت بازدارندگی امروز ایران اسلامی در برابر دشمنان است که در حال حاضر به عنوان یک فرهنگ نهادینه شده است.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس مجموعه‌ای از برگ‌های طلایی و زرین انقلاب اسلامی و تاریخ مقاومت مردم ما در برابر متجاوزان به حریم این کشور است و باید ارزش‌های آن را به خوبی حفظ کرد.

کریمیان افزود: این حماسه به عنوان سرمایه‌ای ارزشمند و گران که به قیمت خون هزاران شهید و جانباز و ایثارگر به دست آمده‌ باید پاس داشته شود نه اینکه افرادی که حضور در جبهه‌ها را لمس نکرده و جایگاه آن را نمی‌دانند به خود اجازه اهانت به آن همه ارزش دهند.

وی دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی به ویژه ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس را یک وظیفه ملی و همگانی دانست و افزود: اکنون وظیفه تمام مسئولان اجرایی و آحاد مختلف مردم این است که ضمن پاسداری هوشیارانه و همه‌جانبه از قداست خون هزاران شهید مبلّغ دستاوردها و‌ آرمان‌های متعالی آنان نیز باشیم.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه توهین به ارزش‌های دفاع مقدس خیانت به خون شهداست تصریح کرد: توهین به ارزش‌‌های دفاع مقدس از دیدگاه مردم فرهیخته و با بصیرت این مرز و بوم غیر قابل اغماض است و در صورت اثبات موضوع توسط قانون و مردم نیز به شدت این اقدام محکوم است و نیاز به برخورد قاطع توسط دستگاه قضا دارد.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول