اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رامند:

اقدام روزنامه شرق از ارزش‌های دفاع مقدس نمی‌کاهد

خبرگزاری فارس: امام جمعه رامند گفت: اقدام روزنامه اصلاح‌طلب شرق در انتشار کاریکاتور توهین‌آمیز به ارزش‌های دفاع مقدس از این ارزش‌ها نمی‌کاهد.

اقدام روزنامه شرق از ارزش‌های دفاع مقدس نمی‌کاهد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، حجت‌الاسلام حسین انصاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر دانسفهان که در مسجد جامع این شهر برگزار شد با بیان اینکه ارتش تا دندان مسلح عراق در ایام جنگ تحمیلی با بهره‌گیری از توان نظامی خود دست به اقدامات وحشیانه‌ای از جمله بمباران مناطق مسکونی می‌زد، اظهار کرد: ملت ایران شاهد است که ارتش بعثی با پشتیبانی‌ها و حمایت‌های مختلف نظامی آمریکا و کشور‌های دیگر دست به اقدامات جنایتکارانه در حق مردم بی‌دفاع نوار مرزی کشور و دیگر شهرها می‌زدند.

امام جمعه رامند اضافه کرد: موفقیت و پیروزی رزمندگان سبب شد تا دشمنان اسلام برای همیشه خوار و ذلیل شوند.

وی با محکومیت توهین بی‌شرمانه روزنامه‌ افراطی اصلاح‌‌طلب شرق به مقدسات و جنگ تحمیلی تصریح کرد: رزمندگان غیور و شجاع ایرانی تا ابد مایه افتخار کشور هستند و اینگونه جسارت‌های حقیرانه نمی‌تواند ذره‌ای خدشه‌ بر آبرو و غرور ملت بزرگ ایران ایجاد کند.

امام جمعه رامند ادامه داد: از دستگاه قضایی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ قاطع به نشریه هتاک و توقیف این روزنامه کمال قدردانی را داریم.

انصاری با تبریک هفته نیروی انتظامی به همه ناظمان امنیت در سراسر کشور اظهار کرد: مقام معظم رهبری همواره در فرمایشات خویش این نیرو را یکی از یگان‌های برجسته کشور با نقشی بسیار ویژه تعریف کرده‌اند.

وی اضافه کرد: اقتدار نیروی انتظامی در برابر مفسدان و یاقیان از خواسته‌‌های همیشگی شهروندان بوده است.

امام جمعه رامند با بیان اینکه نقش پلیس در گسترش عدالت اجتماعی بسیار مؤثر است، تصریح کرد: شهروندان کشور به داشتن چنین نیرویی افتخار می‌کنند.

انصاری بیان کرد: امروز لازم است که برای گسترش عدالت و رفاه در جامعه همه مردم با یکدیگر بسیج شوند.

حجت‌الاسلام سید هاشم موسوی شالی نیز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر شال در مسجد جامع این شهر با اشاره به توطئه‌های آمریکا در منطقه برای به انحراف کشیدن بیداری اسلامی اظهار کرد: اتحاد بین ملت‌ها می‌تواند دسیسه‌های استکبار را برای همیشه خنثی کند.

امام جمعه شهر شال اضافه کرد: دنیای کفر امروز در برابر مسلمانان ناتوان شده و با حقارت کامل در حال عقب‌نشینی است.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول