اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش اسفراین:

اردوگاه فرهنگی شهید مطهری اسفراین بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش اسفراین گفت: اردوگاه فرهنگی و تربیتی شهید مطهری این شهرستان تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

اردوگاه فرهنگی شهید مطهری اسفراین بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی، نجفعلی شاکری اظهار کرد: این اردوگاه فرهنگی و تربیتی هم‌اکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: این اردوگاه به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در منطقه ییلاقی اطراف رودخانه روئین در حال احداث است که 10 میلیارد ریال اعتبار برای آن اختصاص داده و بخشی از آن هم هزینه شده است.

شاکری تصریح کرد: استخر سرپوشیده آموزش و پرورش هم در حال احداث است و تاکنون 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری برسد.

همچنین رئیس مشارکت‌های مردمی و امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی، از راه‌اندازی سایت افلاکیان با موضوع ایثار و شهادت خبر داد.

محمدباقر یزدانی گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اشاعه و تعمیق باورهای دینی و انتقال آن به نسل حاضر و همچنین معرفی شهدای معلّم و دانش آموز استان سایت امور شاهد و ایثارگران این اداره‌کل با موضوع ایثار و شهادت با نام افلاکیان آغاز به کار کرد.

وی اظهار کرد: سایت مذکور به آدرس aflakyan.nkhschool.ir در سایت اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی نیز لینک شده است و زندگینامه شهدای معلم و دانش‌آموز استان، تصاویر، دست‌نوشته‌ها و وصایای شهدا، خاطرات شهدا، ایثارگران و رزمندگان و مطالبی با عناوین فرهنگ ایثار و شهادت از جمله موضوعاتی است که در سایت مذکور وجود دارد.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول