اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان امور جوانان جمعیت هلال ‌احمر کشور:

اردوگاه‎های هلال احمر متناسب با شرایط جغرافیایی ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان امور جوانان جمعیت هلال ا‌حمر کشور گفت: در نظر داریم 12 اردوگاه آموزشی که در عین حال از امکانات تفریحی خوبی هم برخوردار هستند در شرایط جغرافیایی مختلف کشور ایجاد کنیم.

اردوگاه‎های هلال احمر متناسب با شرایط جغرافیایی ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمود جعفریان عصر امروز در مراسم افتتاح اردوگاه کشوری هلال احمر در شهر دلند از توابع شهرستان رامیان اظهار داشت: این اردوگاه نخستین نمونه از اردوگاه‎هایی است که با سیاست‎های جدید هلال احمر در سطح کشور ساخته شده و نمونه دیگری از این اردوگاه‎ها هم در خارج از کشور در کشور تاجیکستان ساخته و به بهره‎برداری رسیده است.

وی اضافه کرد: برای ساخت این اردوگاه‎ها که در شرایط جغرافیای مختلف حاشیه کویر، کوهستان، حاشیه دریا و داخل جنگل طراحی شده 400 هزار مترمربع زمین پیش‎بینی و 40 تا 90 درصد عملیات اجرایی آنها انجام گرفته و این امید می‎رود در آینده‎ای نزدیک به بهره‎برداری برسند.

رئیس سازمان امور جوانان جمعیت هلال احمر کشور اعتبار فاز اول این اردوگاه‎ها را 300 میلیارد ریال اعلام کرد و اذعان داشت: این اردوگاه‎ها توان پذیرش و آموزش 10 هزار داوطلب را داشته و از امکانات آموزشی و رفاهی بسیار خوبی برخوردار هستند.

وی اظهار امیدواری کرد در 14 آبان ماه سال جاری سالگرد تاسیس سازمان هلال احمر تحت تاثیر آموزش‎ها و همایش‌هایی که برگزار کردیم 5 هزار جوان ماهر و آموزش دیده را تقدیم سازمان امداد و نجات ‌کنیم تا در مواقع ضرورت بازوان توانمند و کارآمد سازمان باشند.

جعفریان ادامه داد: طرح کارورزی امدادی، عقد قرارداد با فدراسیون‎های ورزشی و برنامه‎های آموزشی و اردویی جنگل، کویر، رودخانه و دریا از شاخص‎ترین برنامه‎های ما در چند ماه اخیر بوده که امیدواریم نتایج خوب و تاثیرگذاری داشته باشد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول