اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش کهگیلویه:

کهگیلویه از نبود اردوگاه تفریحی دانش‌آموزی رنج می‌برد

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی آموزش و پرورش کهگیلویه گفت: جای بسی تأسف است که شهرستان کهگیلویه با این تعداد دانش‌آموز از داشتن اردوگاه تفریحی اوقات فراغت ویژه دانش‌آموزان محروم باشد.

کهگیلویه از نبود اردوگاه تفریحی دانش‌آموزی رنج می‌برد

سید مصطفی بهدارپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: دانش‌آموزان از آن جا که در سنین رشد و بالندگی هستند مقوله اوقات فراغت آن‌ها و پر کردن این وقت از اهمیت زیادتری نسبت به طبقات دیگر جامعه برخوردار می‌باشد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش کهگیلویه خاطرنشان کرد: در عصر انفجار اطلاعات و گسترش بی حد و حصر تکنولوژی و پیشرفت‌های صنعتی و اقتصادی، غفلت ورزیدن از اوقات فراغت این قشر عظیم خسارات جبران ناپذیری بر آینده افراد و جامعه در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در جامعه ما معضل غنی‌سازی اوقات فراغت، بیشتر در شهرها نمود پیدا می‌کند، اضافه کرد: این معضل در روستاها نیز به شکلی خاص و به ویژه در مورد دختران به چشم می‌آید.

بهدارپور با بیان این مطلب که در اکثر موارد اوقات فراغت دانش‌آموزان در مدارس و در همان محیط‌های آموزشی انجام می‌گیرد، ابراز داشت: قطعا این شیوه اوقات فراغت نخواهد توانست اثرات مؤثری داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه باید به بحث اوقات فراغت و شیوه‌های آن به صورت تخصصی و با برنامه نگریست، تاکید کرد: صرف جمع کردن دانش‌آموزان در مدارس و محیط‌های آموزشی که برای دانش‌آموزان تکراری هستند شیوه مناسبی نخواهد بود.

معاون پرورشی آموزش و پرورش کهگیلویه عنوان کرد: یکی از راه‌های مناسب برای ایجاد اوقات فراغت شایسته تهیه و تدارک مکان مناسب و اختصاصی برای این کار در شهرهای مختلف است.

بهدارپور بیان داشت: جای تأسف و تأثر است که شهرستان کهگیلویه با این تعداد دانش‌آموز مستعد از داشتن پایگاه اوقات فراغت در مضیقه باشد.

وی تصریح کرد: چرا شهرستانی با این حجم دانش‌آموز باید از وجود پایگاه اوقات فراغت بی‌بهره مانده و دانش‌آموزان این شهرستان کماکان در حسرت داشتن پایگاه اوقات فراغت باشند.

بهدارپور پایگاه اوقات فراغت را بهترین محل برای گردهمایی دانش‌آموزان دانست و گفت: ایجاد این پایگاه در شهرستان کهگیلویه یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است که امیدواریم هرچه زودتر محقق گردد.

وی در پایان یادآور شد: در سال‌های گذشته قرار بود که یک پایگاه اوقات فراغت برای شهرستان کهگیلویه در منطقه جویخانه سادات امام زاده علی (ع) بنا نهاده شود ولی بعد از مدتی به فراموشی سپرده شد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول