اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس جمعیت هلال احمر:

اردوگاه کشوری هلال احمر در دلند افتتاح شد

خبرگزاری فارس: عصر امروز با حضور رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی اردوگاه کشوری سازمان هلال احمر افتتاح شد.

اردوگاه کشوری هلال احمر در دلند افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، این اردوگاه یکی از 12 اردوگاهی است که قرار است در شهرهای مختلف و در شرایط جغرافیایی متفاوت در داخل و خارج از کشور ساخته شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان در مراسم افتتاح این اردوگاه که به نام زنده یاد امیرمحمد قاسمی نامگذاری شد گفت: اصلی‎ترین هدف ما آموزش و تربیت نیروهای کارآمد و مفید برای مقابله با حوادث طبیعی و غیرطبیعی که سلامت انسان‎ها را تهدید می‎کند است و به همین خاطر داشتن اردوگاه‎های مجهز و کامل ما را به هدفی که داریم نزدیک می‎کند.

مجتبی اکبری خاطرنشان کرد: همزمان با افتتاح این اردوگاه همایش جنگل نوردی کشوری ویژه بانوان نیز در این محل برگزار می‎شود که استان‎های گلستان، تهران، خراسان‎رضوی، خراسان‎شمالی و سمنان مجموعا با 100 عضو جوان خود در این همایش چهار روزه که از 25 شهریور ماه آغاز و تا 28 شهریور هم ادامه دارد شرکت کرده‎اند.

وی با اشاره به نام این اردوگاه گفت: زنده‎یاد امیرمحمد قاسمی از اعضا جوان جمعیت هلال احمر گلستان بود که در سال 1389 در یک حادثه رانندگی فوت کرده و 18 عضو او از سوی خانواده‎اش تقدیم بیماران نیازمند به پیوند شد و در واقع دوران حیات و وفات وی در نوعدوستی و کمک به دیگران خلاصه شد.

اضافه می‎شود: در مراسم افتتاح این اردوگاه ابوالحسن فقیه رئیس جمعیت هلال احمر کشور، محمد جعفریان رئیس سازمان امور جوانان جمعیت هلال احمر کشور، محمود مظفر رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، علی‎اکبر سوخته‎سرائی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان، ائمه جمعه، فرمانداران آزادشهر و رامیان و مسئولان این دو شهرستان حضور داشتند و از خانواده مرحوم امیرمحمد قاسمی تجلیل شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول