اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکصدا تا آزادسازی قدس شریف- 12

فیاضی: ایران اردوگاه صهیونیسم را در هم کوبید

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: امام(ره) با انقلاب اسلامی اردوگاه اسرائیل و صهیونیسم را در هم کوبید.

فیاضی: ایران اردوگاه صهیونیسم را در هم کوبید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، عبدالوحید فیاضی امروز در سخنرانی قبل از خطبه نماز جمعه امروز نور بیان داشت: موضوع دفاع از بیت المقدس و قدس شریف یک مفهوم اسلامی است، فلسطین سرزمین تاریخی و میراثی برای فرهنگ اسلام است.

وی اظهار داشت: فلسطین یک خاک و دفاع از آن یک تاکتیک نیست بلکه فلسطین یک آرمان و هر حرکتی برای رهایی آن یک وظیفه و تکلیف شرعی و اسلامی است.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گره انقلاب اسلامی ایران با فلسطین ناگسستنی است و امام فلسطین را حتی با جهان اسلام و آزادی‌خواهان عالم گره زد و با انقلاب اسلامی اردوگاه اسراییل و صهیونیست را در هم کوبید.

سخنران مراسم روز قدس شهرستان نور با اشاره به اوضاع سیاسی جهان ابراز داشت: اسراییل امروز در بدترین وضعیت خود در 60 سال گذشته است و جنبش اسلامی توانست حامیان وی را نیز چون حسنی مبارک را از اریکه قدرت به زیر کشد.

فیاضی به ارتباط اوضاع سوریه و اهداف صهیونیست پرداخت و افزود: اگر امروز سوریه به اسراییل نرمش نشان بدهد، هیچ تهدیدی نخواهد داشت، اگر می‌بینید که به بهانه دموکراسی بلایی که بر سر عراق آوردند اکنون برای ایجاد نظام باب میل خود در سوریه تلاش دارند همان اقدامی است که در مصر هم داشتند و موفق نشدند برای این است که نابودی مقاومت را دنبال می‌کنند و هدف آنها مرکز مقاومت یعنی انقلاب اسلامی ایران است.

سخنران پیش از خطبه نماز جمعه نور ادامه داد: فلسطین سنگ محک برای دفاع از اسلام و محل تست مقاومت است که جواب خوب مقاومت نهادینه شدن اسلام در جهان است.

فیاضی در جمع راهپیمایان نوری آزادی را یک ارزش و آزادی‌خواهی را یک تکلیف ذکر کرد و گفت: به برکت انقلاب اسلامی فریاد آزادی در جهان طنین‌انداز شد.

وی در ادامه به اولویت‌های امروز نظام پرداخت و تصریح کرد: وحدت بین مردم و حاکمیت، وحدت درونی بین عناصر نظام که مورد تاکید رهبری است و وحدت قوای سه گانه، اسباب پیشرفت و تعالی نظام است.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعامل مجلس و دولت ابراز داشت: قرار نیست مجلس ثناگوی دولت باشد، اما وقتی وحدت می‌تواند مشکلات را رفع کند با دولت تعامل داریم اما از مطالبات مردمی هم کوتاه نمی‌آییم.

وی با کارساز ندانستن تحریم‌ها علیه ایران گفت: دشمن نمی‌تواند با تحریم ما را وادار به عقب‌نشینی در بحث انرژی هسته‌ای کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، راهپیمایی روز قدس امسال در نور با حضور روزه‌داران از میدان امام (ره) تا مصلای الغدیر این شهرستان برگزار شد و نظیر این راهپیمایی نیز در شهرها و بخش‌های شهرستان از جمله بلده، چمستان، رویان و ایزدشهر برگزار و راهپیمایان در ادامه در صفوف وحدت آفرین نماز جمعه شرکت کردند.

برپایی نمایشگاه نقاشی و عکس به مناسبت روز قدس توسط کانون پرورش فکری و ارشاد نور در حاشیه مراسم نیز قابل توجه بود و مورد استقبال قرار گرفت.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول