اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید گیلان:

مجتمع توانبخشی ایثارگران گیلان نیازمند اعتبار است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان اتمام مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثارگران این استان را نیازمند 4.5 میلیارد تومان اعتبار عنوان کرد.

مجتمع توانبخشی ایثارگران گیلان نیازمند اعتبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، احمد اسماعیلی در جمع مدیران و روسای دستگاه‌های اجرایی گیلان با اشاره به احداث مجتمع جامع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثارگران گیلان اظهار کرد: اصلاح نقشه و عدم تخصیص به‌موقع اعتبارات از موانع پیشرفت پروژه مذکور است.

این مسئول  محل احداث مجتمع بزرگ فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثارگران گیلان را در منطقه پل تالشان رشت اعلام کرد و افزود: عملیات اجرایی مجتمع مذکور از سال 1387 آغاز شده است.

اسماعیلی زمین مجتمع بزرگ فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثارگران گیلان را 11 هکتار دانست و تصریح کرد: سایت پروژه مذکور بالغ بر چهار هکتار است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان خاطرنشان کرد: طراحی مجتمع بزرگ فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثارگران استان در دو بخش درمانی، توانبخشی و ورزشی در سال 1384 به صورت متمرکز با مساحت 5 هزار و 210 متر مربع طراحی شده و از پروژه‌های مهر ماندگار گیلان است.

وی اتمام مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثارگران گیلان را نیازمند 4.5 میلیارد تومان اعتبار ذکر کرد و گفت: پروژه مذکور اکنون 38 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

اسماعیلی با بیان اینکه مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثارگران گیلان قرار بود در سال 1390 به بهره‌برداری برسد، بیان کرد: نقشه پروژه مذکور دوباره بررسی و طراحی شده و از 16 هزار و 600 متر مربع به حدود 11 هزار متر مربع کاهش یافته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان 28 درصد از مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثارگران این استان را مربوط به فاز درمانی و توانبخشی عنوان کرد.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول