اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مراسم خاطره‌گویی رزمندگان و ایثارگران دشتستان برگزار شد

خبرگزاری فارس: در مراسمی باشکوه و صمیمانه، مراسم خاطره‌گویی رزمندگان و ایثارگران دشتستان برگزار شد.

مراسم خاطره‌گویی رزمندگان و ایثارگران دشتستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان شامگاه پنج‌شنبه مراسم خاطره‌گویی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان دشتستان برگزار شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان که از رزمندگان باسابقه شهرستان است در این آیین اظهار داشت: دوران سراسر افتخار دفاع مقدس، دوره‌ای مهم در تاریخ کشور ماست که در آن رزمندگان اسلام با شجاعت بسیار زیاد در مقابل دشمن ایستادند و با مقاومت خود موجب پیروزی در این جنگ تحمیلی شدند.

عباسعلی اسدی تصریح کرد: ما در جنگ با دشمن، تجربیات و افتخارات زیادی کسب کرده و توانستیم دوست را از دشمن تشخیص داده تا جایی که در حال حاضر انقلاب اسلامی ایران به عنوان الگویی برای کشورهای جهان مطرح است و با همین الگو قرار دادن کشور ما، بیداری اسلامی در میان ملت‌های اسلامی بروز و ظهور پیدا کرد.

وی خاطر نشان کرد: امروز باید با تقویت وحدت و با تبعیت از ولایت فقیه به سمت رشد و توسعه ایران اسلامی گام برداریم و بدون تردید نقش بسیج و سپاه در موفقیت‌های نظام بسیار زیاد بوده است.

این رزمنده دوران دفاع مقدس بیان کرد: در تهاجم فرهنگی نیز نقش بسیج بسیار پررنگ و تاثیرگذار است و در واقع دشمنان همواره از حضور بسیج در صحنه هراس دارند.

اسدی گفت: در دشتستان در هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی برگزار شد و به ویژه در مدارس شهرستان شاهد اجرای برنامه‌های پرمحتوا و باکیفیت بودیم.

وی یادآور شد: باید دستاوردها و ارزش‌های والای دوران دفاع مقدس را به نسل امروز انتقال دهیم و این مراسم خاطره‌گویی و برنامه‌های فرهنگی در حوزه دفاع مقدس گامی ارزنده در این راستاست.

در این آیین تعداد زیادی از رزمندگان و جانبازان و آزادگان دفاع مقدس به بیان خاطرات ماندگار خود از هشت سال دفاع مقدس پرداختند.

در حاشیه این مراسم نمایشگاهی نیز با موضوع دفاع مقدس برپا شد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول