اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور باشکوه مردم انجام شد

برگزاری دومین همایش زنان ایثارگر شهرستان جم

خبرگزاری فارس: دومین همایش زنان ایثارگر شهرستان جم با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.

برگزاری دومین همایش زنان ایثارگر شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم عصر امروز به‌مناسبت هفته دفاع مقدس همایش زنان ایثارگر شهرستان جم با محوریت شهیده ناهید فاتحی‌کرجو و با حضور فرمانده سپاه و مسئولین شهرستان جم در تالار شهید خاتمی برگزار شد.

امام جمعه شهرستان جم در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک به‌مناسبت دهه کرامت اظهار داشت: نقش زنان در جنگ بسیار سازنده بود و باید این نقش به خوبی تبیین شود.

حجت‌الاسلام محمد گنجی، توهین به پیامبر اسلام(ص) با ساختن فیلم موهن را محکوم کرد و افزود: ما باید هوشیار باشیم و به تعبیر مقام معظم رهبری این حرکتی که از طرف دشمنان انجام گرفته به‌خاطر موج بیداری است که در کشورهای اسلامی شکل گرفته و موج بیداری در این کشورهای اسلامی از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ما الگو گرفته ‌است.

وی خاطر نشان کرد: نقشی که زنان در دفاع مقدس داشته‌اند بر کسی پوشیده نیست؛ هم در پیروزی انقلاب و هم در دفاع مقدس و نقش بانوان در دفاع مقدس به دو قسمت تقسیم می‌شود، برخی مستقیم حضور داشتند در دفاع مقدس و یکی دیگر غیر مستقیم در صحنه‌های مختلف پشتیبانی و بنابراین نقش بانوان یک نقش بسیار سازنده در دفاع مقدس بود.

امام جمعه جم با بیان اینکه زنان شیردل و شجاع ما افتخارات بزرگی نصیب جامعه اسلامی ما کردند خطاب به زنان ایثارگر گفت: خودسازی مقدمه حضور در جامعه است و بدانید که شما در حوزه خودسازی چنان قوی هستید که توانایی ایثار در راه خدا را پیدا کرده‌اید و قطعا در دامن چنین زنان ایثارگر و ولایی، فرزندان مؤمن و متدین رشد خواهند کرد.

گنجی بیان کرد: اگر حمایت و نقش بانوان نبود، ما در جنگ پیروز نمی‌شدیم و در دفاع مقدسی که عزیزان ما افتخار آفریدند و زیبایی‌های دفاع مقدس شهدا، رزمندگان، آزادگان و خانواده معظم شهداء هستند که با صبر و حوصله و حضور در صحنه خود مشت محکمی به دهان دشمنان زدند و می‌زنند.

وی افزود: امروزه ما باید به عنوان پاسدار خون شهداء از این خون‌ها پاسداری کنیم و وظیفه بسیار سنگینی بر دوش شماست که از این خون‌ها پاسداری کنید و امروز دشمن متاسفانه با تهاجم فرهنگی می‌خواهد این ارزش‌ها و خون‌های پاک شهداء را از بین ببرد و باید مواظب باشیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول