اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی باشکوه

زنان ایثارگر در دشتستان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مسئولان و بسیجیان، زنان ایثارگر در دشتستان تجلیل شدند.

زنان ایثارگر در دشتستان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، فرمانده سپاه دشتستان بعد از ظهر امروز در همایش زنان ایثارگر در برازجان اظهار داشت: دوران دفاع مقدس دورانی ارزشمند و مهم در تاریخ انقلاب است و زنده نگه داشتن این ایام وظیفه همگانی است.

احمد عالی افزود: رزمندگان اسلام با دستان خالی در برابر تمام دنیا ایستادند و امروز نیز موفقیت‌های ایران اسلامی مرهون زحمات رزمندگان است.

وی به نقش ویژه زنان ایثارگر اشاره کرد و گفت: هشت سال دفاع مقدس نه تنها روایت مردانی است که با رشادت جنگیدند بلکه یادآور استقامت زنانی است که با تأسی از حضرت زهرا(س) باعث سربلندی میهن اسلامی شدند و شایسته است که از این زنان ایثارگر تقدیر شود.

فرمانده سپاه دشتستان افزود: بسیاری از زنان جامعه ما هنوز هم در کنار جانبازان و با پرستاری از همسران خود در حال ایثارگری و فداکاری هستند.

عالی یادآور شد: در دشتستان برنامه‌های متنوع و ارزنده‌ای به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شده و امیدوار هستیم بتوانیم گوشه‌ای از رشادت‌های رزمندگان را جبران کنیم.

امام جمعه سعدآباد نیز در این همایش اظهار داشت: بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) در ابتدای انقلاب، بسیج مستضعفان را بنا نهاد و آن را مدرسه عشق نامید و در دوران دفاع مقدس شاهد تلاش بسیجیان عزیز در تمام عرصه‌ها بودیم.

حجت‌الاسلام کشاورز بارگاهی بیان کرد: رزمندگان و ایثارگران ما با شجاعت و توکل بر خدا و اهل بیت(ع) توانستند حماسه‌های زیادی را خلق کنند و دشمن تا دندان مسلح را به عقب برانند و شکست دهند.

وی اضافه کرد: زنان شیردل جامعه اسلامی نیز همپای مردان به طور مستقیم در میدان نبرد و امدادگری و غیر مستقیم در پشتیبانی و دلگرم کردن رزمندگان در این دفاع نقش آفریدند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول