اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور سردار نصیری

همایش زنان ایثارگر تهران برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش زنان ایثارگر تهران با حضور فرمانده سپاه پاسداران حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران برپا شد.

همایش زنان ایثارگر تهران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ظهر امروز در همایش زنان ایثارگر بخش مرکزی تهران امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن، آبعلی، فرمانده سپاه پاسداران ناحیه موسی‏الرضا (ع) بخش مرکزی تهران، رئیس شورای اسلامی شهر بومهن، سایر مسئولان محلی و جمع کثیری از بانوان این بخش از شهرستان تهران حضور داشتند.

در این مراسم پر فیض و نورانی و متبرک به عطر شهدای زن هشت سال دفاع مقدس، خواهر شهید «ناهید فاتحی‏کرجو» نیز حضور داشت.

در ابتدای این مراسم پس از قرائت فرازهایی از آیات شریفه کلام‏الله مجید، گروه شش نفره دختران ناشنوا به اجرای سرودهای دفاع مقدس با حرکات دست پرداختند.

یکی از بهترین بخش‏های همایش زنان ایثارگر بخش مرکزی تهران، یادآوری لحن حماسه‏گون شاعر بزرگ معاصر کشورمان، مرحوم آغاسی توسط فرزند وی بود.

در ادامه همایش، فرمانده سپاه پاسداران حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در خصوص وقایع هشت سال دفاع مقدس به ایراد سخنرانی پرداخت.

در این همایش، یاد و خاطره تنها بانوی شهید بخش مرکزی تهران به نام «مهشید شادکام» که در سنین نوجوانی به درجه رفیع شهادت نائل آمد نیز گرامی داشته شد.

رهبر فرزانه انقلاب در پاره‏ای از بیانات گران‏سنگ خود درباره بانوان می‏فرمایند که «اگر زنان مسلمان شجاع و آگاه و مقاوم و صبور همت نمی‏کردند و احکام و معارف و مسئولیت عظیم اسلامی را به خود متوجه نمی‏دیدند و عمل نمی‏کردند این نهضت پیروز نمی‏شد؛ این جنگ تحمیلی و هشت ساله ملت ایران به پیروزی نمی‏رسید؛ امروز هم اگر زنان در صحنه نباشند، میدان سازندگی هم ناقص و کار سازندگی لنگ خواهد ماند».

ایشان در جایی دیگر می‏فرمایند که «شما زنان مسلمان برای زنان فلسطین و زنان کشورهای اسلامی مایه دلگرمی هستید؛ این مقاومت را حفظ کنید و این ایستادگی را غنیمت شمارید؛ شماها اسلام را زنده کردید».

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول