اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین:

ایثارگران آیینه تمام نمای مسئولان باشند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: ایثارگران آیینه تمام نمای مدیران بوده و ضعف‌ها و مشکلات را به آنها بازگو کنند.

ایثارگران آیینه تمام نمای مسئولان باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین نادر نصیری ظهر امروز در نشست صمیمی طلاب و روحانیون ایثارگر با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین اظهار کرد: آیت‌الله باریک‌بین به حق حامی ایثارگران و رزمندگان هستند و باید برای حمایت ایشان از برگزاری چنین نشست‌هایی تقدیر و تشکر کرد.

وی با تاکید بر حفظ آرمان‌های انقلاب، امام و شهدا عنوان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران به هزار و یک دلیل با دیگر نهادها متفاوت است که می‌‌طلبد تا مسئولان این نهاد نیز با نگاه ویژه عملکرد ویژه‌تری نسبت به سایر مدیران داشته باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ادامه داد: سلسله نشست‌های مختلف با حضور ایثارگران به حق می‌تواند موثر باشد و نشست با روحانیون ایثارگر نیز در این راستا انجام شده است.

نصیری انتصاب این بنیاد به مقام عظمای ولایت را از دیگر نکات برجسته این بنیاد دانست و تاکید کرد: در خصوص انجام فعالیت‌های بنیاد شهید و در راستای خدمت رسانی به جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا باید از منویات مقام معظم رهبری و همچنین رهنمودهای آیت‌الله باریک‌بین بهره بیشتری ببریم.

وی پیرامون تبیین فلسفه برگزاری نشست‌های صمیمی با ایثارگران عنوان کرد: این نشست‌ها از این بایت مورد توجه است که ایثارگران اهل و محرم خانه بنیاد شهید هستند و این ارتباط‌ها تقریبا مانند ارتباط خانوادگی نزدیک و صمیمانه است.

نصیری یادآور شد: همانطور که در خانواده پیرامون مسائل مختلف احساس مسئولیت می‌شود، ایثارگران نیز آیینه تمام‌نمای ما بوده و باید ضعف‌های ما را بیان کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: تصمیم داریم با برگزاری این نشست‌های صمیمانه و به کمک جامعه بزرگ ایثارگران به شکلی نو جلوه‌های ایثارگری را در لایحه‌های مختلف اجتماعی به نمایش بگذاریم.

در خاتمه این جلسه نادر نصیری مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان قزوین ارتباط عاطفی حاکم در این جلسات را در پیشبرد اهداف بنیاد در راستای کمک به ایثارگران،‌ جانبازان و خانواده شهدا موثر دانست.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول