اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس:

مشکلات ایثارگران در مجلس بررسی می‏‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس گفت: مشکلات ایثارگران در مرکز پژوهش‏های مجلس شورای اسلامی بررسی می‏‌شود.

مشکلات ایثارگران در مجلس بررسی می‏‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از مرکز اطلاع‏‌رسانی نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، کاظم جلالی امروز اظهار داشت: مرکز پژوهش‌‏های مجلس شورای اسلامی با تشکیل گروه مربوط به ایثارگران در معاونت اجتماعی و فرهنگی مرکز، پیگیر جدی مسایل مربوط به حوزه قانون‏‌گذاری ایثارگران خواهد بود.

وی از وجود خلأ جدی در این حوزه خبر داد و گفت: دولت لایحه‌ای را برای پیگیری مسایل مربوط به حوزه ایثارگران تقدیم مجلس کرده بود که در مجلس غنایی به آن افزوده شد اما با رفتن این لایحه به مجمع تشخیص مصلحت نظام، همچنان وضعیت آن نامعلوم و متوقف مانده است.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس افزود: امیدواریم صدای ایثارگران شنیده و موانع تصویب لایحه مذکور در مجمع تشخیص مصلحت نظام برداشته شود.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: گروه مورد اشاره، کل حوزه ایثارگران را بررسی می‌کند تا خلأ‌های قانونی این حوزه را رفع کرده و در صورت نیاز به وضع قوانین جدید، پیشنهادات لازم را نیز ارایه کند.

وی افزود: رفع برخی مشکلات و مسایل موجود در این حوزه نیاز به بودجه دارد اما چون مغایر با اصل 75 است، مرکز پژوهش‏ها نمی‌تواند به آن ورود کند.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس افزود: در بخش‌هایی که نیاز به بودجه ندارد، گروه ایثارگران این مرکز آنها را بررسی می‌کند.

وی یادآور شد: مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی به اندازه توان خود باید در موضوعات مختلف تاثیر‌گذار باشد و به آنها با دید عالمانه بنگرد.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول