اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار اصفهان در امور ایثارگران:

دیوار بی‌اعتمادی بین استاندار و جامعه ایثارگران برداشته شده است

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار اصفهان در امور ایثارگران گفت: پس از انتخاب یک جانباز آسیب نخاعی به عنوان مشاور استاندار اصفهان در امور ایثارگران دیوار بی‌اعتمادی بین استاندار و جامعه ایثارگران برداشته شد.

دیوار بی‌اعتمادی بین استاندار و جامعه ایثارگران برداشته شده است

مجتبی دافعیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در گذشته هر کس که زور بیشتری داشت بهتر می‌توانست مطالباتش را در استانداری بگیرد.

وی ادامه داد: بزرگترین اقدام استانداری در راستای خدمات بهتر به جامعه ایثارگران را انتخاب یک جانباز آسیب نخاعی در مقام مشاور امور ایثارگران در استانداری است.

مشاور استاندار اصفهان در امور ایثارگران اضافه کرد: به دلیل مشکلات عدیده‌ای که بر سر ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جامعه ایثارگران وجود دارد چند سال گذشته قرار شد که بنیاد آزادگان، شهیدان و جانبازان با هم ادغام شوند تا سرویس‌دهی بهتر شود، اما نتوانستند در شأنیت آنها اقدام شایسته‌ای صورت دهند.

وی آسیب‌شناسی در این حوزه را از ملزومات معرفی کرد و افزود: کارمندان بنیاد شهید و ایثارگران خسته شده‌اند زیرا که از کارشناسان متخصص و متعهد استفاده نشده است.

دافعیان با اشاره به اینکه کاری به مسائل سیاسی که در این عرصه وجود دارد، ندارم و تاکید کرد: خلأهایی در این زمینه وجود دارد که باید بر اساس برنامه‌ریزی و تدبر آنها را رفع و به تقویت نقاط مثبت آن کوشید.

وی ادامه داد: خوش اخلاقی یک اصل اساسی در رفتار جانبازان، خانواده شهدا و ایثارگران است که تنها با این خصلت می‌توان به پیشرفت‌های عظیمی دسترسی یافت. 

مشاور استاندار اصفهان با بیان اینکه محدودیت‌های زیادی در رسیدگی به امور ایثارگران در اصفهان داریم، تاکید کرد: به دنبال یک وضعیت استاندارد و متناسب با شأنیت جامعه ایثارگران در اصفهان هستیم.

دافعیان گفت: پس از انتخاب یک جانباز آسیب نخاعی به عنوان مشاور استاندار اصفهان در امور ایثارگران دیوار بی‌اعتمادی بین استاندار و جامعه ایثارگران برداشته شد.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول